CaRBoNE Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hei lurer berre på korleis en skifter rattet på ein 240?... ;) Siter Aldri la love & regla gå forran sunnfornuft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Då tek du av dekselet som er i midten på rattet, finn deg ei pipe, forlengar og ei skralle. Så skrur du av mutteren, koplar frå ledninga til hornet, og derg av rattet. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 pipa må være ei 27mm langpipe.. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaRBoNE Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 aaah :).. der ja. men lurer også på en annen ting.. kva må til for og skifte til 740 ratt ?:) Siter Aldri la love & regla gå forran sunnfornuft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 aaah :).. der ja. men lurer også på en annen ting.. kva må til for og skifte til 740 ratt ?:) Passer ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 aaah :).. der ja. men lurer også på en annen ting.. kva må til for og skifte til 740 ratt ?:) Du må i så fall bytte rattstammen, siden det er forskjellig dimensjon på de. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 på 245 min er det det trialer ratte. hva må jeg gjøre for og få gt feste? :S har lurt på det lenge ser du :P hehe Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Trialer ratte? GT feste? Alle 240 ratt går om hverandre da. På min 84 med bussratt så henta jeg meg bare et tykt og godt servoratt av den lille typen jeg. Ble nesten som å kjøre ny bil det. I hvertfall når jeg fikk på servoen også. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 koffor sette på eit 740 ratt, når du kan kjøpe ett nytt å bedre sportsratt? er no ikkje nåken poeng å sette 740 ratt på en 240 vell, muligens litt mindre. men meir arbeid enn å kjøpe ett servo ratt eller ett nytt ett Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg