Gå til innhold

Selges: 1994 Audi S4 4.2 Avant

Ranger emnet

Spangen

Anbefalte innlegg

Grunnet studier som koster en del ser jeg meg dessverre nødt til å selge min bil..

1994 Audi S4 4.2 Avant

* 4.2 V8, 32 ventiler, 280 hk/400 Nm

* Quattro permanent 4WD

* Helgalvanisert karosseri

* Ventilerte bremseskiver foran og bak

Utstyr:

* Fjernstyrt sentrallås

* 4x el. vinduer

* Elektronisk klimaanlegg

* Airbag på begge sider foran

* Sportinteriør i skinn

* Elektrisk setejustering på forseter

* Midtarmlene med oppbevaringsrom

* Setevarme

* Utetemperaturmåler

* Originalt Audi/Bose stereoanlegg med 8 høyttalere, cd-skifter og subwoofer.

* Leselys på alle plasser

* Avtakbart tilhengerfeste - helt skjult når ikke i bruk.

* Tåkelys foran

* Fargede ruter

* Automatisk kjørelys

* Cruisecontrol m/ hastighetsvarsler

* Autocheck-system

* Motor/kupévarmer

* ABS-bremser

* Intensiv-vindusvaskersystem

* Elektrisk justerbare/oppvarmbare speil

Annet utstyr:

* Originale 17" Audi-felger med nesten nye sommerdekk (gått kun denne sesongen)

* 16" felger med Goodyear piggdekk gått 2 måneder

* Baksete med nakkestøtter og rollo medfølger

Bilen er importert til Norge i 1996, så det er ikke uoverkommelig å sette inn baksetet snart. Kun en eier i Norge før meg.

I juni ble det tatt stor service på merkeverksted. I tillegg ble registerrem, strammere, vannpumpe, tennpluggkabler og ventiltetninger byttet. Det ble også montert nye bremseskiver/klosser på alle hjul, og en tetningsring på girkassen ble skiftet. Alt sammen kan jeg fremlegge kvitteringer på.

Kilometerstanden er nok noe over gjennomsnittet, 241000 km. Dette bærer allikevel bilen ikke preg av - den er kontinuerlig vedlikeholdt og fremstår i meget god stand.

Det som må nevnes av feil er at setevarmen i førersetet er defekt og at det er noe steinsprut på frontfangeren og foran på panseret. Forrige eier bodde i Troms, så bilen har nesten ikke gått på saltet vei.

Ellers fungerer alt av utstyr uten problemer. Bilen er røykfri og velholdt, i motsetning til mange andre eksemplarer av S4.

Flere bilder kan man se på http://www.spangen.no/S4/

Prisantydning er 125000,- og da er selvfølgelig årsavgiften betalt. Registreringsnummer CE72823, ingen heftelser.

Ta kontakt på mail eyvind.spangen@c2i.net eller telefon 906 38 719 for mer info. Jeg bor like ved Elverum i Hedmark, ca. 13 mil fra Oslo.

post-501-13804851778457_thumb.jpg

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider