Spangen Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Grunnet studier som koster en del ser jeg meg dessverre nødt til å selge min bil.. 1994 Audi S4 4.2 Avant * 4.2 V8, 32 ventiler, 280 hk/400 Nm * Quattro permanent 4WD * Helgalvanisert karosseri * Ventilerte bremseskiver foran og bak Utstyr: * Fjernstyrt sentrallås * 4x el. vinduer * Elektronisk klimaanlegg * Airbag på begge sider foran * Sportinteriør i skinn * Elektrisk setejustering på forseter * Midtarmlene med oppbevaringsrom * Setevarme * Utetemperaturmåler * Originalt Audi/Bose stereoanlegg med 8 høyttalere, cd-skifter og subwoofer. * Leselys på alle plasser * Avtakbart tilhengerfeste - helt skjult når ikke i bruk. * Tåkelys foran * Fargede ruter * Automatisk kjørelys * Cruisecontrol m/ hastighetsvarsler * Autocheck-system * Motor/kupévarmer * ABS-bremser * Intensiv-vindusvaskersystem * Elektrisk justerbare/oppvarmbare speil Annet utstyr: * Originale 17" Audi-felger med nesten nye sommerdekk (gått kun denne sesongen) * 16" felger med Goodyear piggdekk gått 2 måneder * Baksete med nakkestøtter og rollo medfølger Bilen er importert til Norge i 1996, så det er ikke uoverkommelig å sette inn baksetet snart. Kun en eier i Norge før meg. I juni ble det tatt stor service på merkeverksted. I tillegg ble registerrem, strammere, vannpumpe, tennpluggkabler og ventiltetninger byttet. Det ble også montert nye bremseskiver/klosser på alle hjul, og en tetningsring på girkassen ble skiftet. Alt sammen kan jeg fremlegge kvitteringer på. Kilometerstanden er nok noe over gjennomsnittet, 241000 km. Dette bærer allikevel bilen ikke preg av - den er kontinuerlig vedlikeholdt og fremstår i meget god stand. Det som må nevnes av feil er at setevarmen i førersetet er defekt og at det er noe steinsprut på frontfangeren og foran på panseret. Forrige eier bodde i Troms, så bilen har nesten ikke gått på saltet vei. Ellers fungerer alt av utstyr uten problemer. Bilen er røykfri og velholdt, i motsetning til mange andre eksemplarer av S4. Flere bilder kan man se på http://www.spangen.no/S4/ Prisantydning er 125000,- og da er selvfølgelig årsavgiften betalt. Registreringsnummer CE72823, ingen heftelser. Ta kontakt på mail eyvind.spangen@c2i.net eller telefon 906 38 719 for mer info. Jeg bor like ved Elverum i Hedmark, ca. 13 mil fra Oslo. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Dette var jo no dritt da Spangen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Det stemmer, men sånn er det bare.. Å leve på Lånekassen + ha en grei bil er sjelden noen god kombinasjon, men så var ikke planen min å leve på Lånekassen dette året heller.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Nei det er no dritt å være student Men du kommer sterkere tilbake :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Vi får se hva som skjer. Jeg begynner på skole 26. august og bør helst ha fått solgt før det, men sjansen er vel ikke så veldig stor. Uansett blir det nok tråsykkel og beina en stund fremover, det koster ihvertfall ingenting.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Det var kjipt! låter bra den motorn der! hvordan skal du komme deg på gaylord møte nå? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Hehe.. Finner vel en løsning på akkurat det.. :-D Får stikke av med en av bilene til foreldrene mine, tenker jeg, hehe.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Får du solgt caben min, så skal jeg kjøpe den jeg :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg