Gå til innhold

Megasquirt 1 og 2 m/simulator HELT NYTT! Selges!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

er på utkikk etter datasprut til volvoen min ft blokk me 16 vent topp.....vanskelig og koble opp dett e her noen råd?

 

Skulle ikke være noe problem!! Alle ledninger har forskjellige farger, og jeg har koblingskjema med farger og illustrasjoner! Etter det jeg har lest på andre forumer, har gutta brukt noen timer, så er det bare å vri om nøkkelen:) Men seff. må du jo sette den opp riktig iforhold til softwaren....Men som beskrevet i annonsen, så følger det med en simulator, slik at du kan prøve deg fra litt FØR du kobler den opp i bilen!

 

Dette er veldig billig, du får mye for pengene...skal du ha et annet merke, må du betale 3 dobbelte, og få dem samme finessene! Du har VELDIG mange muligheter her....Kan styre mye extra som: vannsprut, nos, turbotrykk, ekstra dyser, osv osv

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stiv pris kanskje, med tanke på at du ikke selger med noen sensorer osv. Koster jo ikke mere en 3k nytt i "basic" utgave...

 

For det første, så er denne ikke bygget av meg eller noen amatør...denne er proff bygget..og personlig ville jeg også betalt litt mer for det, enn å bygge denne selv;) For det andre, så selger jeg med ledningsnett, både MS1 og MS2 chip'ene, og simulator (noe som letter oppsettet med software osv mye). Og alt er jo ubrukt!

 

Så jeg synes ikke dette er en blodpris! :)

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vil dette virke på en femmer også? meget intresert....:thumb

 

mvh ole g

 

Mener at det annonseres for at man kan bruke den fra 1-12 sylindere...(?) Noen som kan bekrefte/avbekrefte dette??!?

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det annonseres for at man kan bruke den fra 1-12 sylindere...(?) Noen som kan bekrefte/avbekrefte dette??!?

 

http://www.msefi.com

 

kan bekrefte at den kan styre opptil 16 injektorer, så da kan man i teorien bruke den til en 16 sylinder motor eller dobbelt opp med injektorer på en v8 :)

 

http://www.megamanual.com/MS%20FAQ.htm#whatis

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.msefi.com

 

kan bekrefte at den kan styre opptil 16 injektorer, så da kan man i teorien bruke den til en 16 sylinder motor eller dobbelt opp med injektorer på en v8 :)

 

http://www.megamanual.com/MS%20FAQ.htm#whatis

 

Takk:)

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er intersert i sprutet.. det følger ingen sensorer med? er prisen prutbar?

 

Det følger med lufttemp-sensor! Glemte også å si at det følger med COM-kabel for pc. Ikke prutbar, alt er ubrukt/helt nytt...

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrer dette tenning også? Kan en i tilfelle koble opp flere coiler eller bare en?

 

Jepp, kan styre tenning, drivstoff, NOS, vannsprut +++

 

Ja, den kan styre flere coiler!

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår