THovland Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hei. Noen her som er go på Ps? trenger litt hjelp med noen angel eyes lykter til audien min. Er ikke sikker på om jeg skal ha svart eller chrome! Greier ikke å bestemme meg. Dere kan godt komme me meninger! bare hyggelig det! Bilen:http://www.nigga.biz/b1rken/audi/ SVart : http://cgi.ebay.de/SCHWARZE-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-AUDI-A3-96-00-CVP_W0QQitemZ170025448263QQihZ007QQcategoryZ57309QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Chrome: http://cgi.ebay.de/CHROM-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-AUDI-A3-96-00-CVO_W0QQitemZ170027123326QQihZ007QQcategoryZ57309QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Hadde blitt veldig gla om noen kunne hjulpet meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Chrome på rød bil spør du meg ;) helt klart. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hely klart chrome, ingen tvil. Trur ikke det ser veldig bra ut med de andre :) Det er min mening.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ja er enig med dere jeg også! ser ikke for meg svarte lykter på den rø bilen. Takk skal dere ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Du har jo mye sort på bilen din fra før av, så jeg ville ha valgt sort. Selv syns jeg crome blir litt bling-bling. Ellers ville jeg nok heller ha droppet BMW-lysene på en Audi.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ja vett. Det er det det kan bli. ser det er mange delte meninger om det her. hehe.Synes angel eyes er flotte jeg. synes audi kler de godt. Tysk kvalitet vettu:D hehe.Men flott bil du har der hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 men er det ingen som kan ps på dette?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Få deg facelift, ikke angel eyes... min mening. keep it clean. jeg og mange andre kan fikse dette i photoshop, men tar for lang tid til at det er verdt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja facelift er det beste da.. kan legge ut noen bilder av min A4 med "før og etter" bilder av faceliftlyktene hvis du vil.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 må poste i ps forumet da, de henger ikke akkurat her hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Får tak i facelift lykter MED angel eyes også da ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Sånn? Resultatet ble ikke 100%, men det var det beste jeg fikk til med bildene du hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ja facelift er det beste da.. kan legge ut noen bilder av min A4 med "før og etter" bilder av faceliftlyktene hvis du vil.. Ja legg de ut! hadde vært innteresant å sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Får tak i facelift lykter MED angel eyes også da ;) Ja er ikke helt for å begyne å modifisere på charosseri osv:S må ikke masse slipng g diverse til for å få facelift da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Sånn? Resultatet ble ikke 100%, men det var det beste jeg fikk til med bildene du hadde. Åå tusen takk! ingen så har fått det til ennå. Postet i tuusen forum. Bra jobba!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg