Celica rules! Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Noen som har boe info om denne motoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Noen som har boe info om denne motoren?? som hk, nm osv? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Eneste jeg vet er at min går jævlig dårlig! :D Som trebor spør om, hva legger du i mer info?! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hvilken motorkode da? Er en god del varianter avhenging av årsmodell osv Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det er en 90 model.. har itte peil på motor koden..hk å nm osv ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kan jo alltids lese litt her. Står på tysk riktignok, men når jeg som ikke kan tysk skjønner mesteparten, så burde det ikke være noe problem:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Nå husker ikke jeg motorkoden min men motorrommet mitt ser ganske mye omtrent sånn ut: Men Polo classic husker kanskje motor koden? Uansett så er det vel 55hk 60nm om ikke jeg husker heeelt feil... Så her er det bare å passe seg..... :thumb Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 åssen er det å bytte motor fra 1.3 til 1.8 liter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 er ikke det er NZ motor da ? rett rundt 50-55hk. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 åssen er det å bytte motor fra 1.3 til 1.8 liter?? Mere jobb enn f.eks fra 1.6, da 1.3 har andre motorfester. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Mere jobb enn f.eks fra 1.6, da 1.3 har andre motorfester. Har Diesel bilene samme motorfester som 1.6/8 ? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jepp, de har det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Uansett så er det vel 55hk 60nm om ikke jeg husker heeelt feil... Så her er det bare å passe seg..... 60nm er det nok ikke.. 94-96nm står det på Doppel Wobber. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det er nok mer enn 60Nm... ? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Sett i en 268 kam og K&N filter i orginalboksen, og du har over 80 hk hvis motoren din er som den skal, enklere enn å bytte motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg