Gjest Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Kjøre til man får mangellapp og så skal jeg vurdere å dra opp til BT. Hater trynet på han kukken som holder på her i byn! Noen som har fått en eldre person til å godkjenne bilen for seg? Altså få fattern eller noe til å dra opp på bt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Kjøre til man får mangellapp og så skal jeg vurdere å dra opp til BT. Hater trynet på han kukken som holder på her i byn! Noen som har fått en eldre person til å godkjenne bilen for seg? Altså få fattern eller noe til å dra opp på bt... en kammerat av meg dro opp sjøl for og godkjenne en amazon og de gikk heller dårlig.. men så dro far hanes dit og da var dem så trevlige så.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 her oppe sa bt at vi måtte borre hull i en gummiklosse (f.eks ishockeypukk) så tre den igjennom bolten under koppen som holder fjæra. Noe jeg forøvrig gjorde på min 245.. Da er det mye vits i senk:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wonder Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Fikk 'gamlingen' til å dra på BT, de godkjente senkinga selv om de ikke fant no nummer stempla inn i fjæra, slik det sto i papirene at det skulle være.. :p Tror det har mye med hvem som drar på BT å gjøre.. Siter StianMartin.No -Audi A4 -240TIC -240TIC x740TIC x740TIC xTransit xRenault Express And so on.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 I prinsipp kan de godkjenne hva som helst på en bil, men ikke kappede fjærer. Det står kun at bilen skal ha "tilstrekkende fjæringsvei" i kjøretøy forskriften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er det en bolt som holder fjærene bak? når jeg skifta til senkesett så var det bare å røske ut den som satt der og få på plass den nye. Ikke noe skruing. Er det jeg som har misforstått, eller har jeg gjort helt feil når jeg bytta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Det er en "kopp" som holder fjæra til bærebrua. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ja, en slik gummi "kopp" som fjæra skal settes på? That's it? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Nei, en stål-kopp som er festet i bærebrua med en bolt i senter. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg