aremme Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hjelpeaksel til fordeler og oljepumpe har jeg. ikke fordeler hvor mye skal du ha for hjelpeaksel da? sender deg et bud på pm eg:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ok tar kontakt med deg da jeg finner en tid jeg kommer meg ut på. Jobber små teite tider :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Høyeste bud er 2500kr for stylinga. aremme: Hjelpeakselen går for 250 kr. HPfreak: For tiden har jeg ikke fast arb, så det passer for meg omtrent når som helst. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Høyeste bud er 2500kr for stylinga. aremme: Hjelpeakselen går for 250 kr. HPfreak: For tiden har jeg ikke fast arb, så det passer for meg omtrent når som helst. ok sender deg en pm eg da når det nermer seg:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 2700 for stylinga? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 forelern fra B23n, ? pris? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ealoken: med eller uten hjerne? 240 turbo: bud notert Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jeg har jo hjerne fra LH 2.4, men skal bruke 405 topp, trenger da frontmontert fordeler. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Dette er en fordeler med vacuum og vekter... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 oppdatert posten... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvor mye går den 245 uten motor? Hvordan er interiøret på den? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvor mye går den 245 uten motor? Hvordan er interiøret på den? Hvor mye den går? Har passert 210 med den... :D Hvis det var prisen du lurte på, så er den ikke dyr... Svart skinn dørtrekk, svart interiør, men grå seter og grå baki. Ekstra instrumenter rett under spilleren. Godkjent senket, godkjent med B21ET, rust i høyre hjulbue, ny front med snutepanser, nye baklykter, 5x hvite blinklys :tannløs: 90+ frontrute, gulvet er pent inni bilen, lyddemping ble bytta i vinter, den skal ikke være rusten under. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hehe ok kan ta en titt på den da jeg henter resten av tingene. Dvs mulig de baklyktene hvis dem passer på min 240 fra 93 og den bak akselen. :) Men skal prøve på å få det til på torsdagen. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Baklokket der hva skal du ha for det?? Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Bagasjelokk til 244? gamle eller nytypen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg