amazoon Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 heisann... driver å ser på en opel ascona kombi 2,0gt tror jeg den heter. er dette en bra førstebil? holdbarhet? noen spesielle feil som er på disse? spør på ascona a/b forumet siden det ikke finnes noe for c ascona;) Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hadde en opel ascona c 2.0 gt som førstebil.. Den ruster noe helt sinnsykt. men den er sprek og motoren er nesten umulig å ta livet av:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hm..men den jeg titter på har stått ute nå.. mot en vegg i 1år..den er ikke NOE rust på?:S den er blå..med orginale gt klistermerker:p sånn kombi detta... tenkte jeg skulle spørre om pris på den en dag.. fordi virker som bra bil...=p Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg