aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kom over desse bilda en gang eg holdt på å google volvo, på nettet og tenkte å dele desse med folket:) sikkert mangen som griner nå tenkjer eg:( Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 svensker..... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 For teh win! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hehe ser no ut til å vere bra rasert den 240'en der da Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 stakkars biler.. er typisk purken detta ja :P hehe... og at det er svensker gjorde ikke saken bedre! :p Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 stakkars biler.. er typisk purken detta ja :P hehe... og at det er svensker gjorde ikke saken bedre! :p hehe ja sant det:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da jeg var liten (rundt 1980), var så vidt jeg kan huske (uniformerte) politibiler i Norge i de aller fleste tilfeller Volvo 244. Andrevalget var stort sett Opel Rekord - jeg tror ikke det var videre vanlig med noe annet før mange år senere. Når det gjelder disse bildene: Den 240en hadde nok ikke vært utsatt for noen normal smell... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 nai trur ikkje eg heller at den har vore utsatt for en normal smell:D sikkert en trailer som har vore litt sur på dem:) og peist i dei bakfra, ser jo ut til at det er der han har fått smellen:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 purken i skien sviver av og til rundt i en gammel amazon..... Hadde vert no å fått etter seg det hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 purken i skien sviver av og til rundt i en gammel amazon..... Og i Bodø så har de en VW Boble..... :jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 purken i skien sviver av og til rundt i en gammel amazon..... Hadde vert no å fått etter seg det hehehe Og i Bodø så har de en VW Boble..... er desse sivil eller uniformert? volvo244: må no prøve å få tatt et bilde av den amazonen:D Trodde no alle desse gamle bilane var vekk eg da:tannløs: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 er desse sivil eller uniformert? volvo244: må no prøve å få tatt et bilde av den amazonen:D Trodde no alle desse gamle bilane var vekk eg da:tannløs: Er du helt tannlaus eller? Du har da vel sett den uniformerte bobla? Du er da vel ikke eldre enn at du husker den tenker jeg? :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 uniformert boble har de på hamar og... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 er desse sivil eller uniformert? volvo244: må no prøve å få tatt et bilde av den amazonen:D Trodde no alle desse gamle bilane var vekk eg da:tannløs: Amazonen er uniformert:coplight Veldig sjeldent de bruker den.... bare for morro tror jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Er du helt tannlaus eller? Du har da vel sett den uniformerte bobla? Du er da vel ikke eldre enn at du husker den tenker jeg? :tannløs: hehe han er svar lti kvit........... sef, har vell alle hørt om:D neida har alle tenna på plass enda:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg