Gå til innhold

street meet bergen

Ranger emnet


Ascona-Man

Anbefalte innlegg

Nå husker jeg ikke helt alt som skjedde før det smalt da, men kan ikke huske at jeg lå helt oppi ræven på noen før det smalt...?

 

 

jeg husker vertfall subaruen lå etter meg og du golfen, dere lå i høyre fil bak meg, så la jeg meg over i venstre fil og ca 2 sek etterpå smallt det...det ble vertfall av ein eller annar grunn bråstopp i begge feltene og når vi endeli stod stille så vi vordan delene sprutet på siden av meg (høgre feltet) her er bilen jeg kjørte...kanskje du kjenner deg litt igjenn nå.

 

 

IMG_0749.jpg

Opel Ascona B 2,2 (Solgt)

Kadett C (c20ne) (Solgt)

Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker bilen... Men kan ikke huske at jeg lå rett bak den når det smalt? Trodde jeg kjørte forbi deg på venstresiden noen km før det smalt?

 

 

ja, da kan og stemma....men du fekk ein blå subaru i ræve sannt? han låg ivertfall rett bak meg, då låg eg sikkert bak deg igjenn, so skifta eg fil so kom han i ræve på deg?? kan da stemma>?

Opel Ascona B 2,2 (Solgt)

Kadett C (c20ne) (Solgt)

Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjørte i ræven på Subaruen... Og fikk en Suzuki i ræven... Har du en side med flere bilder av den e30en forresten? 2,7 turbo right?

 

Edit: Siden dette er mediaforum: Eneste bilder jeg har fra treffet:

 

DSCN0497.sized.jpg

DSCN0499.sized.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet polititet at dere har grisekjørt, leste i avisen at det blir vitnet om grisekjøring blant dere i tunellen, men ikke noe konkret. så politiet vet ikke helt utfall endå. så er jo kanskje ikke så evig lurt og skrive om hva som virkelig skjedde i tunellen her på et offentlig forum visst det ikke var lovlig.

lett for og miste lappen og etc, hva som skjer egentlig med dere?

Mvh Audi-Rong

 

-Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår