VCE Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 må nesten henge meg på de som sier 740 turbo... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 B23AT forgasserturbo på en 240 eller 740. Så må du kjøpe så mye bensin at du holder prisene nede pga ditt ekstraordinære forbruk. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 B23AT forgasserturbo på en 240 eller 740. Så må du kjøpe så mye bensin at du holder prisene nede pga ditt ekstraordinære forbruk. Skal værra litt sånn:thumb Selvom jeg skal ha innsprut i tilfelle. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1197555 Der har du jo 2 flotte og så billige at om du smeller kan du bare kjøpe en til ;) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 B23AT forgasserturbo på en 240 eller 740. Så må du kjøpe så mye bensin at du holder prisene nede pga ditt ekstraordinære forbruk. Med den prisrammen som var gitt over her er det ikkeno problem å finne en grei 740/760 turbo, ingen av de originale turbobilene hadde gasser. Velger man en som har B230FT har den rimelig lavt forbruk. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 saaben har jo brekket på forhjulene kan jo ikke ha det!!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hva med Nissan Sunny Turbo? :hello: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hva med Nissan Sunny Turbo? :hello: må si meg skeptisk i en bil som "toufik elfakih" selger:-P men men.. kjøp deg en 240 turbo eller noe..eller så skal du få min 360 med ettermontert turbo, IC og mye greier hvis du kommer med nok penger:-P Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 må si meg skeptisk i en bil som "toufik elfakih" selger:-P men men.. kjøp deg en 240 turbo eller noe..eller så skal du få min 360 med ettermontert turbo, IC og mye greier hvis du kommer med nok penger:-P Må si meg skepisk til folk (=deg) som sier seg skeptisk til andre folk kun på grunn av at den personen har et utenlandsk lydende navn... :fatality: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg