Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fremover skal bilen få spylertank og tute, som manglet ved kjøpet. Og frontfangeren skal festes med bolter istedet for strips;)

Snart blir det også alarm.

Utpå høsten drar vi igang kappeskiva og sveisen for å rense bort alle utstikkende detaljer på bilen, dessuten skal den skjeve frontplata byttes.

En ekspert skal sveise mens jeg kjører negerkusa hardt for å fjerne all lakkrust.

 

Så blir det vel noen ekspedisjoner for å se etter en bedre høyre forskjerm, mørke baklamper , original midtkonsoll og brukbare støtfangere. Skal ikke bruke Scirocco-fangere, men modde Golf 1 plastfangere eller no' Audi-greier til å passe.

Si fra hvis dere vet om noen som har delene!

 

Er også ute etter brukt Momo mocca-ratt og Recaro-stoler i stoff med fellbar rygg

 

Bad'roc is coming!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Det virker som om han der Odd Ivar har litt roen på dette her!

 

Det har han!

Jeg hadde brukt hele helga på dette, mens Odd Ivar og Andi gjorde det på et par timer!

 

Istedet ble jeg forvist til rollen som håndlanger og fotograf, noe jeg trives utmerket med;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-A: Grattis med nytt glis. :)

 

Skulle du komme over noen delebiler som duger til restaureringsprosjekt på din delesøken, gi lyd fra deg er du snill, leter etter en slik jeg også :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil:)

 

Kult at noen endelig klarer å ta bilder men de gjør noe med bilen. Jeg har tatt bilde før og etter noen ganger men aldri under arbeid det glemer man fint.

Pokker og skulle ha vært der jeg også men jeg var på hytte tur med svigers. Ikke noe vits i å spørre dama om fri til slikt når hennes forklaring på bil er "Farge klatt med 4 hjul"

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Fremover skal bilen få spylertank og tute, som manglet ved kjøpet. Og frontfangeren skal festes med bolter istedet for strips;)

Snart blir det også alarm.

Utpå høsten drar vi igang kappeskiva og sveisen for å rense bort alle utstikkende detaljer på bilen, dessuten skal den skjeve frontplata byttes.

En ekspert skal sveise mens jeg kjører negerkusa hardt for å fjerne all lakkrust.

 

Så blir det vel noen ekspedisjoner for å se etter en bedre høyre forskjerm, mørke baklamper , original midtkonsoll og brukbare støtfangere. Skal ikke bruke Scirocco-fangere, men modde Golf 1 plastfangere eller no' Audi-greier til å passe.

Si fra hvis dere vet om noen som har delene!

 

Er også ute etter brukt Momo mocca-ratt og Recaro-stoler i stoff med fellbar rygg

 

Bad'roc is coming!

 

Fangere og corrado stoler har jeg til overs til våren....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår