Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

Originally posted by HeliosGTI16v

Skulle sikkert være en morsom komentar om innvandrere som stjeler alt dem ser..

 

 

Hihi, de har snudd ryggen til et par minutter for å ta seg en røykepause, og når de skal begynne på igjen sitter en liten rakker i full gang med å jekke opp bilen for å rappe dekka ;)

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Kid-A

Her viser vi det svenskene kaller "Gällivare-häng"

 

Hahaha, jeg har faktisk vært i Gällivare.. Og der var det MYE senket 240 med "Norrlandsstuk" (minst 4 svære tusenmetere) og gubber inni med cowboy-boots, hockey og snusleppe..

 

Så kjøpte jeg meg delebil i Haparanda (like ved finskegrensen) en gang av en person som var dobbeltgjengeren til "Piirka" i Borettslaget, han hadde bl.a. ikke vinterdekk, for det mente han ikke var noe vits i når han hadde quattro.. :D :D

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-A: Grattis till den fina pärlan, en underbar modell! Såg den igår på Rudskogen och misstänkte att det kunde vara din;)

 

Jag har faktiskt själv ägt en Scirocco gts 83:a, den hade tidstypiskt Kamei x1-kit monterathelpme Färgen tror jag kallades 'kometenblau' eller nåt sånt och var ganska lik Volvos laserblå som är så populärt i vårat hemska land:D

 

Bilen blev tyvärr påkörd av en äldre gubbe som kört onykter med båt trailer... Repade upp hela sidan på bilen så att det nästan gick hål i plåten, och att få tag i hela plåtdetaljer till mk2 är inte alls lätt i Sverige (det finns mindre än 200ex kvar och de flesta är rena vrak). Men via gtiklubben kom jag i kontakt med ett gäng från Stockholm som verkligen är inbitna Rocco-fantaster, gubbarna ägde tillsammans 15 stycken Scirocco varav de flesta var mk2:or...:dude: Jag hade sån tur så att dom hade en nyrenoverad bil som hade blivit krockad baktill, den var lackad för 3 veckor sedan i samma färg och allt:D Jag köpte dörrarna, baklucka med ruta (bakrutan är tydligen svindyr), motorhuv, baklampor mm mm, hela bilen blev verkligen helt full:)

 

Sen köpte jag min Lupo och sålde den till min kompis som tog isär hela bilen och började renovera den grundligt, sen fick han tillökning i familjen och sen dess har det stått stilla i 3 år:(

 

Bilen kommer tydligen att ha Seidl/Rieger-looken med kjolar och sån skit, Corrado frontlampor är också monterade, herrejösses-vinge från Seidl finns också:(

 

Ångrar att jag sålde den bilen och inte renoverade den själv istället...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jippi, endelig skjer det noe igjen:cool: :cool: :cool:

 

Monterte nytt ratt idag.

Har hverken digitalkamera eller scanner akkurat nå, så det tar litt tid før jeg får lagt ut bilde.

 

Sparco Monza 350mm m svart semska skinn, svart senter og tre cleane eiker med 9cm dybde.

 

Har alltid problem med at rattet havner for langt fram i biler, men med 9cm dybde på eikene havet det akkurat der det skal, under håndleddet ved fullt utstrakt arm.

 

Bilen ble mye lettere på rattet og fikk vesentlig bedre føling med styringa - superfornøyd!

 

Også deilig å ta på mykt semska skinn istedetfor guffen 80-tallsplast på kalde høstmorgener, yess:D

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Jippi, endelig skjer det noe igjen:cool: :cool: :cool:

 

Monterte nytt ratt idag.

Har hverken digitalkamera eller scanner akkurat nå, så det tar litt tid før jeg får lagt ut bilde.

 

Sparco Monza 350mm m svart semska skinn, svart senter og tre cleane eiker med 9cm dybde.

 

Har alltid problem med at rattet havner for langt fram i biler, men med 9cm dybde på eikene havet det akkurat der det skal, under håndleddet ved fullt utstrakt arm.

 

Bilen ble mye lettere på rattet og fikk vesentlig bedre føling med styringa - superfornøyd!

 

Også deilig å ta på mykt semska skinn istedetfor guffen 80-tallsplast på kalde høstmorgener, yess:D

 

Oi, oi det var litt av et bussratt:D:D:D:D Skal være sånt fint lite 280mm ratt som man ikke får godkjent vettu:D:D:D:D

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor mann trenger stort ratt:D

Godkjenning driter jeg i!

 

Kunne godt vært mindre ja, men denne gang ble design viktigere enn størrelse...

Fant ikke mindre ratt i semska med rett dybde

 

 

Var redd for at det skulle se vel stort ut, men synes ikke det ble så ille når det kom på plass. Dessuten ser jeg alle instrumentene, og har dermed full kontroll;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt kjedelige poster for tida, men er nødt til å prioritere slikt for Bad'roc i disse kriminelle tider:(

 

For idag har Bad'roc fått alarm:)

Ikke bare FG-godkjent, men ekspertmontert med diverse hemmelige småtriks for å gjøre innbruddsjobben enda vanskeligere.

med fjernstyrt sentrallås såklart!

 

...og selvsagt dioden montert i hølet for låseknotten;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Blir litt kjedelige poster for tida, men er nødt til å prioritere slikt Bad'roc i disse kriminelle tider:(

 

For idag har Bad'roc fått alarm:)

Ikke bare FG-godkjent, men ekspertmontert med diverse hemmelige småtriks for å gjøre innbruddsjobben enda vanskeligere.

med fjernstyrt sentrallås såklart!

 

...og selvsagt dioden montert i hølet for låseknotten;)

 

hadde time for golfen neste uke jeg men det slipper jeg vel nå...

Får hive alarmen på corra i stedet da....

virker som gamle vw er populære for tiden :(

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Blir litt kjedelige poster for tida, men er nødt til å prioritere slikt Bad'roc i disse kriminelle tider:(

 

For idag har Bad'roc fått alarm:)

Ikke bare FG-godkjent, men ekspertmontert med diverse hemmelige småtriks for å gjøre innbruddsjobben enda vanskeligere.

med fjernstyrt sentrallås såklart!

 

...og selvsagt dioden montert i hølet for låseknotten;)

tror kanskje det er lurt det :)

casha du ut mye for den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

 

trodde Scirocco var fwd jeg.... :D:D

anyway,tipper bilen blir finfin :)

 

btw,så gamlebilen din i Stranda (Sunnmøre,for de som ikke fulgte med i o-fag timene) på tirsdag,etter en tur til Geiranger... var det dit du solgte den eller? :)

 

hehe..har fått et par skal-selge-polo mail'er som Gøran har fwd'et... så ut som en skikkelig strøken bil :)

 

Wow, folk som virkelig har vært her også. Bor i Eidsdal. Nabobygda til Geiranger. Bor på Stranda i ukene da jeg jobber der. Ser gamlepoloen hver din hver dag jeg Kid-A. Står som regel nede på kaia og råner ;) Tøffe de setene du hadde satt inn på den forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår