Probe GT Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Eller må man bruke den 3M greia og våtslipe uansett? Neida, er overflaten fin fra før så gå over med fint sandpapir og begynn og poler med engang. Går det bra å spraye klarlakk på etter høyglanspolering? Da skinner det vell mer, og holder seg bedre? Hehe, du finner fort ut at å prøve å lakkere på den overflaten ikke går. Legg et lag med voks eller sett inn med noe som beskytter overflaten Veldig viktig på deler som ikke er alu, som reagerer med engang! Men som nevnt tidliggere, alt er skrevet ned i denne tråden http://www.fastford.no/forum/index.php?act=ST&f=38&t=19568 Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jeg holder på å polere insuget mitt (til GTi 16v). men det er jo jævli mange kriker og kroker man ikke kommer til med den M3 børsten...er det godt nok å bare gå rett på med sandpapir her? kanskje 100-120? Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ja, hvorfor ikke p60 til og med så slipper du å pusse deg ihjel! Husk du får også kjøpt mindre sandpapir hoder til drill, må bare lete etter dem. Jeg har aldri hatt bruk for dem ennå men. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 begynner å sjønne at dette tar tid hehe...har stått å slipp med M3 i ca 5 timer i dag...nesten klar for å begynne med 240 papir... Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 5 timers hørte mye ut, må være ganske grov denne ofterflaten! Er det slik grovt innsug som de fleste biler har? Sleng ut litt bilder da... HUSK munn maske når du sliper!! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 overflaten er veldi grov!! ganske mange små hakk som jeg må få vekk. har et dårli bilde fra før jeg begynnte med innsuget og et mens jeg holder på... Før In progress Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ser du er nøye, og tror du kommer å få et grise bra resultat! Fortsett sånn:thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hehe har litt tid...har bestillt Samco silikon slanger til radiatoren og så lenge de ikke er komt så kan jeg ikke kjøre allikevel..skal legge ut flere bilder etterhvert som det skjer framskritt...tenkte på lakke boksatvene på innsuget svart...men er åpen for andre forslag! Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Høres ikke så dumt ut det, tror det hadde blitt strøkent! Her er et bilde av da jeg polerte topp dekselet på proben, GLED deg til det ser slikt ut:thumb flere bilder i prosjekt tråden og på how to tråden Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hehe var nice det! begynner å komme seg litt nå...har begynnt med 240 og vannsliping nå...håper å bli ferdi i løpet av uka:) Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andpe Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 kan jo legge klar pulverlakk på de polerte delene, vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 jeg tullet ikke, men tenkte feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg