Hot Rod Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Vet at dette kanskje hører hjemme på stereoforumet, men siden bilen er en Astro van, spør jeg her: Jeg harbyttet ut den "fete" originale GM radiokassettspilleren i Astroen med en ny RDSCD/mp3 spiller. Alt virker ok, bortsett fra motorstøy (kun på radioen). Hører turtallet helt tydelig. På astroen står jo motoren halvveis inni kupeen, fordeleren er bak på motoren og stereoen er plassert midt på dashbordet noen få cm fra fordeleren. Selvsagt er det div deksler og lydisolering mellom de. Har noen av dere andre hatt slike problem med amcars? Jeg har blitt anbefalt å kjøpe skjermet fordeler, men vet ikke om det finnes for Astro? Finnes det skjermede pluggkabler? Eller burde jeg skille strømkablene til spilleren fra signalkablene? Spilleren har jo vanlig standard ISO kobling og der går jo alt i en kontakt. Eller er det antenneledningen det kommer fra i og med at det er kun på radioen dette slår inn? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Monter støyfilter på ledninger fra spilleren, som vanlig følger det med når man kjøper stereo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Prøv en annnen spiller først, for du hadde vel ikke dette problemet med den originale spilleren? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Fulgte ikke med noe støyfilter. Originalradioen hadde litt av det samme, men svært lite og knapt hørbart. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Sjekk om du har radiodempede plugger, da er det som oftest en "R" i modellnavnet på pluggen. For å eliminere gjenstander kan du kjøpe grillfolie (den litt tykkere typen aluminiumsfolie som de har på matbutikken) og pakke inn en ting av gangen... (dynamo, fordeler, pluggledninger, etc...) er du redd for overledning bruker du gladpack først... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg