Qvarren Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Jobba litt overtid idag å hadde bilen min med kamera utenfor portene. Tenkte eg skulle ta litt bilder av det som vi hadde å tilby dere idag:) Begynner med bilder av ein "flott" 1974 mod 144 som eg hadde service på idag. Ja, dere hørte riktig; SERVICE:) Ved siden står ein T5 som eiges av sønn til en på delelageret.. På prøveturen møtte eg en 1997 Volvo 850R:) Den er ofte hos oss på service og vedlikehold:) En PV er jo ikke å forakte:) Hadde forresten 3 slike inne på 2 dager:) Noen bilder fra salgshallen med nyvisning av nye S80 her til lands:) Amazonen er fortsatt en flott bil:) Den har 50 års jubileum:) Si hva dere vil om designet på nye S80, eg liker det hvertfall!! Sjefen sin bil. (en av de mange) Dette vare bare en post eg kom på å lage i farten nå. Håper på fin respons:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Flotte biler:) Klistremerkene i bakruten på 144en viser vel at den har vært nok plasser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Se der ja.. Mye morro innom jobben din...:) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 jeg får mere og mere lyst å skifte fag å begynne på volvo..!! *bare jeg som føler at s80in har blitt "mindre".. alle de nye volvoene er jo omtrent like nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 *bare jeg som føler at s80in har blitt "mindre" Den er visst noen cm kortere, men er høyre og bredere enn den gamle... må bare sees og prøves... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Så ikke så dumt ut og jobbe der nei:P Er det sån at dem lar en stakkar på 19 år som kommer i en litt sliten 240 få prøvekjøre nye s80in eller? Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Så ikke så dumt ut og jobbe der nei:PEr det sån at dem lar en stakkar på 19 år som kommer i en litt sliten 240 få prøvekjøre nye s80in eller? Hehe,,, tviler sterkt på det ja... må hvertfall komme med en konto utskrift med "disponibielt på konto er:000000000000000:P" Salgssjefen er ganske så streng:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det er utolig hva man får til om man kommer i litt pene klær med ei dokumentmappe under armen... been there, done that... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det er utolig hva man får til om man kommer i litt pene klær med ei dokumentmappe under armen... been there, done that... :) Stemmer... fixe seg litt på hårert:P ta på sen fin pukse og sjorte så går det somregel bra ja.. lånt mye kjekt eg også:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 En 74-modell på service skal man sette pris på. I hvert fall tidligere reklamerte Volvo mye med bilenes høye levealder. Den nye S80en er sikkert en fin bil. Men jeg tror jeg begynner å bli litt likegyldig innstilt når det gjelder utseendet. Tiden vil vise om den "vokser", om den har noe som helst "klassikerpotensiale". For øvrig er det vel snart på tide å begynne å planlegge etterfølgeren - tiden for "langtidskonstruksjonene" er nok over. Når det gjelder "posisjonering" av modeller i utvalget, synes jeg det er noe påfallende at den nye er litt kortere enn den forrige S80en. Det at det er relativt liten forskjell i utvendig lengde på S40 og S60, gjør det litt "interessant" at S80 nå "trekker seg nedover" i retning av de to andre. Noen få utvendige cm trenger ikke være av avgjørende betydning i praksis (f eks hva gjelder innvendig plass), men de har likevel en slags "symbolsk" betydning. Kanskje det nærmer seg tiden for et S-klasse-/7-serie-alternativ fra Volvo - S100... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Mye flott i smalinga der ja. Har fått testa den nye C70 på jobb for noen mnd tilbake. Herlig bil å kjøre, ligger som en drøm på veien. Vi har aldri så mye gøy hos oss:boxers Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Var utom volvo på onsdag jeg også. Der kan du tro jeg koste meg. Satt og nøyt setene i en Volvo S60R. Blå instrumenter, Sort delskinn seter med gult stoff og gule sømmer. Nydelig!!! Ved siden av stod en helt ny XC90. Manglet bare V8eren så hadde jeg robba den ^^ I andre siden av lokalet stod en helt ny sjampanjefarget S80. Lyst skinninteriør og masse utstyr. Elsker utseendet på disse bilene. Gamle S80ene skillte seg så lite ut. Syntes dem bare så mye tammere ut med de mere vennlige lyktene foran. Hadde jeg hatt valget hadde det stjerneklart blitt den brukte S60R en :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 *namm*;) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 jeg skulle hatt med kameraet for litt siden da vi fiksa noe bremser på en rally rigga PV.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Var mye pent der ja. Er det hos Laastad & Co eller hva det heter? Forrige eier på bilen min var jo sønnen til en eller annen der. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg