2mMy Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 akkurat hvordan eisenmann eksos er det? er det race versjonen eller den stille? hørt deg ikke noe spesielt fra andebu! så må vi helt klart få en video eller 3 av bilen i aksjon! :D Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det er nok ikke den stille versjonen :) Det er ellers 2x70mm. Mye lyd ligger i rørene fra bakre potte til catn også. På Eisenmann til z3n var disse bare en 30cm. På 328n hadde jeg helt fram til cat så den hadde kanskje litt mer lyd. Disse rørene var heller ikke TUV godkjent. Jeg planlegger også nye SS grenrør. Så da kommer vel bare enda mer lyd. Dama er litt :shake hver gang hun sitter på. :cool: Kort tomgangslyd.. www.omicron-it.no/z3tomgang.avi Lite klipp innenfra. Axx opp bakke www.omicron-it.no/ax.wmv Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 mhm, god lyd det =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Du gjorde smart angående felgbytting. De du har nå kler bilen mye bedre :) Generelt en veldig pen bil du har! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Thnx :) Enig i det..:) Men har lyst på noen 19" Hartge til våren.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 det blir ganske sikkert ikke stygt ihvertfall :) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Fine bilen :D Så gøy å se Bjørn måtte kle på seg bilen :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Trangt inni der ja..Må holde diet hele livet ..hehe :???: Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Haha.. samme strekninga hver gang du lager snutter Bjørn :) Tju tju.. skal ut å montere min Eisenmann potte nå, 2x83 blås! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Oddi- Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Fin bil ;) Siter Audi a4 1.8 tq 2004 mod xAudi a6 1.8t 2002 mod xAudi A8 2.8 Quattro 1997 mod x Audi 100 2.2 1983 mod x Bmw 318i 1993 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Haha.. samme strekninga hver gang du lager snutter Bjørn :) Tju tju.. skal ut å montere min Eisenmann potte nå, 2x83 blås! Fett:) Du får hive ut noen pics senere Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Feit kjerre! Bra lyd i den og, husker da jeg satt på fra Håsken :) Blir morro å kjøre oppover til Våler til lørdag. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Gleder meg masse til helgen!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Fett:) Du får hive ut noen pics senere Ja, neste måndte, hehe. Eksosen er på, men ikke 100%, mangler et festebrakett på Eisenmann potta. Syns det var rart, siden den er håndlagd, de burde vite at det er 2 gummihemper til den orginale eksosen. Ellers var monteringa en grei sak. Lyden syns jeg ikke var mye å skryte av fra innsiden, men nå er 5serien godt lyd dempet. Utenifra er den endel grommere, men må få kjørt den inn tror jeg :iconsm Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Rå bil, døds fete felger :) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg