pepa Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 noen som vet hvor jeg kan kjøpe en bilig motor løfter, da jeg skal løfte motoren min ut for overhaling og sette i en ny i mens, den gamle blir forsterket........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 tenker du på en sånn elefant-kran? eller talje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Elefant.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 det gjør ikke noe om den er sammenleggbar! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 se gutten sniker inn bilder a!! hehehe :D :D Hva slags ratt har du og hvor kjøpte du det? Det er bare heeeeelt konge!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Alt er kjøpt på Pedersen's racing sarpsborg....... billigt ratt med dyrt Snap Off...... flushit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Kolberg Caspary ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Biltema eller Clas Ohlson.Har sikkert noe billigt der!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 biltema på alnabru hadde to stk i butikken på tirsdag å dem er ikke så dårlige heller. men om du vill spare peng kan du godt låne min om du er i nærheten av skedsmokorset da. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Rogaland er jo ikke så lang unna.... hehe nope har kjøpt en på biltema........ ser ikke så verst ut den....... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 oki Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg