Gå til innhold

Audi A4 1.8 Turbomotor og 2wd girkasse Selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har helt komplett forstilling med bremser og fjærbein og alt. Men sitter ikke motoren på tvers i A3 da? Den sitter på langs i A4. Går sikkert greit å få motoren ned i en A3, hvis du bytter eksosmanifoild og innsug. Men girkasse og forstilling passer ikke.

Motor og gir/forstilling sklir foressten rett i passat.

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også spikkulert på dette men byggherren mener nå at det er såpas med hk. Er k04 i S3 og den tas det jo ut bra med pulver av...

 

S3 og TT bruker en annen K04. Vanlig å regne maks på en K04-15 som passer rett på orginal manifolden som 240 hk. Hva DBR har brukt av turbo er vel en annen sak. Mulig de har flow preppet den også, ikke vet jeg.

 

Håper dette innlegget ikke var alt for forvirrende for noen av dere

 

grei pris forresten

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne bedre betalt jeg..

Mange som er ute etter en G60 til to'er golfen sin, mens det er ikke så stort marked for 1.8T motorene enda. Men det kommer nokk om noen år.

I prinsipp er blokka på 1.8T den samme som på G60 og andre golfer, så å stappe en sånn motor i to'ergolfen eller golf 3 også for den saks skyld skulle vel by på liten eller ingen motstand ville jeg tro. Mulig en må ha innsug og eksosmanifoild fra en bil med tilsvarende TVERRSTILT motor.(f.eks A3 1.8T, Golf4/5 1,8T, Seat, skoda osv)

Jeg har ikke hjernen og Ledningsnettet til motoren nå, men det eksisterer, å skulle vere mulig å skaffe til veie for noen kr ekstra. Kommer seg an på han som sitter med det.

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er motoren med girkasse solgt for 12500,-

Eksosanlegget ja... Er ikke sikker på merke, men det er ikke hjemmelaget. Er to feite blanke enderør. Skal se hva det er for merke i mårra hvis jeg husker på det. Har også alle dører pluss front og baklykter til tilsvarende bil.(avant) Strøkent!

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår