kmb Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Er det noen som har byttet bakskjerm på 244? Hadde vært fint om noen kunne forklare litt hvordan de har gjort dette. Hvor de har kappet osv. Har fått en kraftig bulk i den høyre bakskjermen min å mener det er mye lettere å bytte hele skjermen enn å rette opp. Selger de komplette bakskjermer på volvo eller andre steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Kan jo fortelle at jeg har bytta bakskjermen min to ganger.. Men siden jeg ikke har gjort det sjøl, kan jeg ikke forklare hvordan. Men det har jo ikke virker som noen heksekunst. Volvo selger bakskjermer, koster vel rundt 2600,- skjermen om jeg ikke husker feil. Veng selger også, men passformen skal være så som så? Volvo sine er ihvertfall perfekte ;) det jeg har kjøpt. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kmb Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ingen som har byttet bakskjermen sin selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hei, det er tidkrevende å sveise de platene her, visstnok.. ellers, er det ingen "heksekunst", om du kan slike ting da.. Du ser FORT hvor skjermen er skjøtet, om du bare ser litt på bilen din!! Må vel ta ut den trekantruten, ta av baklykten, tømme bagasjen, av med hjulet.. samt du må jo ha verktøy, sveis, m.m.og da litt macguyverhender. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 har to bakskjermer *ikke perfekte* fra en GLT 85/86mod.. send pm for mere.. evt bilder.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Ingen i Tromsø som kan bytte ene bakskjermen for meg mot en liten penge? :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Han som driver biloppretting utenfor tromsø nærmere bestemt tønsnes er ikke så dyr som jeg har hørt. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 nei er ikkje noen heksekunst dette, da eg var med å skifte bakskjerm punkta vi den fast før vi sveiste den, enklare å ta den oppatte om du ikkje er fornøyd:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg