Trollet_ Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hei:) HAHA!! fikk en artig tanke her ista... er det noe form for likhet i stargass og lystgass? tengte på og tre en slik vindusspylerslage fra tuten på startgassboksen igjennom brannveggen og inn i luftfilteret:) kan vel ikke skade og teste om det funker?:) koster jo bare 14.- for en boks startgass:jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 vel, gjorde noe lignende en gang jeg kjedet meg.. men nei, syns nesten den gikk dårligere? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 øhm veit ikke helt, regner med det er forskjell på de to. Om så startgass inneholder "nitrous oxide" så er det ikke sikkert blandingsforholdene blir like i det hele tatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Startgass inneholder nafta - en høyst brennbar gass... Lystgass, no2 inneholder ikke brennbare stoffer. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hmm:) tengte jeg skulle prøve, husker en gang jeg og fattern var ute og kjørte, så gikk vi fri for bensin, da satt vi boksen mot et hull i luftfilteret og teipa over "spruteknappen", klare og kjøre et par hundre meter med det rykket og hakket konstant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 DÅRLIG ide!! øydelegger motoren på ei lita stund! skjøltenner å herja med motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 har og testa dette med startgass... skulle sjekke for vakuumlekkasje på golfen.. var ingen.. så testa litt i innsuget for moroskyld.. gikk bemerkelsesverdig dårligere OT: Dimmu87.. du burde virkelig lære deg og skrive norsk dvs bokmål eller nynorsk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 har og testa dette med startgass... skulle sjekke for vakuumlekkasje på golfen.. var ingen.. så testa litt i innsuget for moroskyld.. gikk bemerkelsesverdig dårligere OT: Dimmu87.. du burde virkelig lære deg og skrive norsk dvs bokmål eller nynorsk det er eit spørsmål om lyst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 har prøvd med startgass på moped, å det gikk som bare f.. men kan ikke påstå at motoren hadde bra av det..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Og helle ting i innsuget er ganske artig, vi prøvde med både vasketynner og spylervæske; spylervæsken fikk det til og røyke noe helt SINNSYKT; vasketynneren tok nesten livet av motoren :) Heldigvis var det bare en skrotebil.. TTT: Har hørt at mopeder skal gå litt bedre av det, men personlig tviler jeg det funker på bilmotorer Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 du kan jo leke Nos ved å sprute ut av fanger'n eller noe.. så har du noen fjortisser som tror du har det iallefall;) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 haha, går sikkert ann å pisse på tanken å. har du lyst har du lov. startgass på diesel = kill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 startgass på diesel = kill Startgass på dieselmotor = "helt ok" Startgass på dieselmotor sammen med bruk av gløding = bang! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe:P tror jeg dropper den lille ideên min:P propangass da?:P hvordan bille det funke ?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe:P tror jeg dropper den lille ideên min:P propangass da?:P hvordan bille det funke ?:P blir vel brannbombe på 4 hjul.....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg