Gå til innhold

Street Meet Bergen, Åsane 3. september

Ranger emnet


Thunder

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja var vel en slik Saab som Julius har med der.. Noe lignende den ja.. Ja, var gøy å høre krasjene.. Var det fotoboks i området der? Tipper noen bremsa for den!!!!!!

 

jupp det e fotobokser i de tunellene, i alle fall tilbake fra byn til åsane... husker isje det akkurat presist.. men tror det e 1 der og 2 tilbake eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg ikke at en fotoboks er involvert i den ulykken også hehe... Vi nærmer oss styggfort høst/vinter så snart er tiden for street meets over. Jeg takker alle for oppmøtet. Det var tross alt lenge siden vi har hatt noe slikt her i byn. Folk var nå ellers flinke å oppføre seg. Men parkeringsplassen med Åsane senter så ikke så pen og ryddig ut som vi gjerne burde etterlatt oss den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off da. igjen så klarer ikkje folk å kjøre i kollone. var vel 2år sida det var kollone fra åsane til sentrum da det tok ikkje mange metrene ut på hovedveien før nokn klarte å smelle pga nokon som var "litt" tung på gassen og enda tyngre på bremsen da dei bilane som var "plutselig" forran deg kjørte i kollone. på ein måte synst eg at dei fortjener det. sjølv om man har power i bilen så trenger man ikkje suse forbi alle bilane i ein kollone som kjøre i 30-60km/t og tenke "sjå min bil, den går fortare enn din, ser du det?? eg kjøre forbi deg!!!!!!!!"

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off da. igjen så klarer ikkje folk å kjøre i kollone. var vel 2år sida det var kollone fra åsane til sentrum da det tok ikkje mange metrene ut på hovedveien før nokn klarte å smelle pga nokon som var "litt" tung på gassen og enda tyngre på bremsen da dei bilane som var "plutselig" forran deg kjørte i kollone. på ein måte synst eg at dei fortjener det. sjølv om man har power i bilen så trenger man ikkje suse forbi alle bilane i ein kollone som kjøre i 30-60km/t og tenke "sjå min bil, den går fortare enn din, ser du det?? eg kjøre forbi deg!!!!!!!!"

 

enig der du, hold deg i alle fall noenlunde i nærheta av fartsgrensa.. e jo en grunn til at de e der!

 

høres eg ut som en bestemor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..jeg stakk innom helt på slutten, når folk begynte å dra hjem. Så jo ut som om det var greit med liv. Traff noen kamerater av meg der, de skulle ha meg til å bli med på kolonnekjøringen, men jeg orka ikke.

 

Ser nå at det var like greit ;)

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig der du, hold deg i alle fall noenlunde i nærheta av fartsgrensa.. e jo en grunn til at de e der!

 

høres eg ut som en bestemor :D

 

hehe. bestemor og bestemor.

alle som bur rundt i bergensområdet og kjøre bil så skal det ikkje mykje til før man lager kø stort sett over heile byn. det stod ein ganske fin artikkel ang kø kjøring i bergen i BA for 2-3 veker sida. trur mange burde ha lest den.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med DR_S, hvis dere syntes at det er gøy med krasj. Lurer jeg på om dere er gammel nok til å kjøre bil. Går det an.

 

Passerte selv en liten stund etter krasjen, og likte ikke det jeg så. Kjipt at ikke folk klerer å ta det noe lunde med ro når vi tross alt kjørte i kolonne.

 

Men selve oppmøte både på Åsane Senter og Tolboden var jo fullt godkjent.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår