Gå til innhold

Street Meet Bergen, Åsane 3. september

Ranger emnet


Thunder

Anbefalte innlegg

Ryktene går ut på at det neste søndag, 3. september kl 1900 blir det holdt et uoffisielt Street Meet på parkeringsplassen ved Åsane Senter. Spre ordet. Denne gangen skal parkeringsplassen ved Åsane Senter prøves ut. Få med folk og still med det du har. Håper folk klarer å oppføre seg. Var det noen som nevnte kollonnekjøring??? Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fett! Har lenge ventet på happenings i Bergen, men jeg tviler desverre på at jeg kan komme...! Grrrrr!! Vi må få opp dampen her i Bergen, alt for lite som skjer av bilting mellom de syv fjell!

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var redd noe slikt kunne skje.

 

 

Hm...

 

http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2271535.ece

 

Kjedekollisjon i Fløyfjellstunnelen

Tunnelen ble delvis stengt etter ulykken som skjedde klokken 2016.

 

Ulykken skjedde i sørgående løp.

 

- Vi undersøker nå hvordan ulykken skjedde. Vitner på stedet har meldt om uvettig kjøring, men vi vet ikke om det er tilfelle, sier operasjonsleder Per Stiegler ved Hordaland politidistrikt.

 

Ifølge andre vitner på stedet skal noen av bilene har dratt fra et biltreff i Åsane før ulykken.

 

Det ble store køer som følge av ulykken og tunnelen var delvis stengt frem til klokken 2050.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Ja, kan neve at det var flere fra forumet her med i krasjen :D Street meet var kjedelig, men når vi havna så og si rett bak kjedekollisjonen, var da gøy..

 

Kan også nevne at noen av bilene som havnet i smellet holdt ALT FOR HØY FART!

 

Ikke bra.

 

Her er et bilde: sorry dårleg kvalitet..

 

IMAGE_133.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Fra første bil og bakover:

Subaru Impreza STV. Turbo

Golf 3 :D (en på forumet, hysj:P )

Opel ettellerannet, og en annen bil jeg ikke husker helt..

 

Tar jeg feil av rekkefølgen eller?

 

Jeg tipper noen har hevet seg på bremsen foran fotoboksen :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Men jeg vil nå påstå at oppslutningen rundt selve treffet var veldig veldig bra. At enkelte syntes det var kjedelig kan så være, da har du lite venner, hehe...

 

Synes ikke treffet var no særlig.. Var bare rett innom da, litt svimmel og fyllasjuk enda, kanskje derfor..

 

JuIius: Var noen småskader som jeg så det.. Subaruen hadde visst fått seg en trøkk så det ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår