Gå til innhold

Bilder fra Streetmeet Ingierstranden

Ranger emnet


Gjest moore

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skal du i det hele tatt bry deg med hvorfor han skal ha bilder? Drittkjøring? Hva vil det si? Om han vil se bilder av bilen sin, så må det være opp til han, uten at du skal kritisere han av den grunn. Unødvendig. Nesten like unødvendig som å begynne å spørre etter bilder i en tråd som omhandler et treff, ikke bilderequest det her gjelder. Og ja, unødvendig av meg å bry meg, men var ingen vits å kritisere han uansett.

 

Siden Gulbrandsen_Racing kritiserer så mye, så regner jeg nesten med at han kjørte som en helt på det samme treffet. Så det kan du gjerne slenge ut noen bilder av. Skulle jeg likt å se.

 

Spørre etter bilder av egen bil kan dere gjøre på PM mener nå jeg. Det var min mening.

 

til poenget med denne tråden. Bildene er som alltid bra av deg, moore:thumb Enda ikke blitt skuffet over noen av bildene jeg har sett som du har tatt. Fortsett med å slenge ut bilder. Det liker vi (jeg):)

 

Om moore ønsker, så kan jeg redigere bort det øverste jeg har skrevet. Ble bare litt provosert i de sene nattetimer:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være mer bilder tatt? Og den vakre fiestan til Fusta racing der holdt vertfall drivverket ;) men litt enig , det er lov og prøve og rygge litt ;) Selv skal jeg nå dra og bytte bak dekk og foringer høyre side etter i går ;) Skifter for dekka også :???:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, reversen trur jeg det er greit han holdt seg unna. den tuta hadde nok større underholdningsverdi enn kjøringa, hehe. folk flest lo, så da er det greit davel?

 

Lysshowet i grillen trimmet lattermusklene mine iallefall...

"Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach

 

quattro familieræser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår