Gå til innhold

Insert bilder her

Ranger emnet


CesiuM_e

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Joda... de e deilig ditta bildet... Lumma er nydelig! Vurderte å kjøpe det selv, MEN d e nokke me dinna frontfangeren som ikke e som de skal være... de blir lissom ikke skikkelig corrado uten de originale blink/tåkelysene! Ser litt pinglete ut me sånne vanlige Golf MKII blinkersa......

 

Men sideskjørta å resten e jo bare nydlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. den frontfangeren kunne nok vært noe annerledes..

 

Og sølvmetallic corrado er pent!!

Ikke mange å se av de..

 

Hadde lyst til å kjøpe en en gang.. men det var automat :op

Da droppa jeg det..

 

Automat.. Visste ikke at oldefar kjøpte corrado også.. Hehe

Trodde Corrado var for unge, ivrige, og maxgirende menn/(kvinner?)..

 

Noen jenter som ragger rundt i corrado forresten?

Det har jeg til gode å se.. bortsett fra kjærester av de som eier de såklart da..

 

 

Hmm.. En tankevekker

 

 

-Sfinx

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt uenig i. Jeg syntes heller det er drøyt å kjøre RS front og Rieger skjørt. ALLE HAR DET JO :/

Syntes iallefall Lummaen er kjempefin. Kjører selv corrado i helt lik farge som den på bildet. (sølvgrå met.) og syntes kittet passer fint til bilen.

 

men smaken er som baken, den er delt osv...

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig bare det at jeg ikke liker så mye plastikk på bilene. Liker de rene og med Gewinde og fine felger. Syntes Corradoen har pene orginallinjer, og de blir totalt ødelagt av kantete styling. Din liker jeg spesielt godt siden den er sølvgrå. Perfekt og sjeldent på Corrado. Ville aldri ha rigget den opp med styling. Men men.. syntes man at der fett, så for alt i verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.. smaken er som baken den..

Skal ikke være så altfor drøy styling.. det er sant..

 

Mange kit kan bli for voldsomme.. og det dekker som sagt bare til en pen bil originalt.

 

Men man må jo ha litt..

Har dere sett den corradoen fra lichtenstein eller noe..? En blå en.

Fra forrige VW Speed tror jeg.. den var jo helt perfekt da..

Ikke for mye styling.. bare en liten fin diskrè rs frontfanger.. og sidepipes ;) .. FIN spør dere meg! Beige skinninteriør også.. meget ren og stilfull den ja! Sinnsyke felger! 8x17 fremme og 10x17 bak.. Polerte og med den feteste kanten.. så utrolig fint ut når den kjørte på veien..

 

 

Sånn skal hvertfall en corrado se ut!

Skal se om jeg finner bilde av den..

 

 

-Sfinx

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontfangeren er faktisk veldig fin på corrado. Helt enig at det er pent med lav org. bil og pene felger. Men hvis man lakkerer org. fangeren helt ned, blir det veldig høyt ved kanalene. Org front og sideskjørt hadde kanskje vært pent??

 

Er iallefal høy ved kanalene. Iallefall med vr6 leppa.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår