Freeman Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Bare glem å si noe til han.. han har sikkert et fornuftig svar på dette og.. Back to topic folks... Er nok av tråder rdl har ødelagt allerede.. så drit i han Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Denne er rå da Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 her er min seee så fin...ganske org. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Her Er Min..... Skulle jeg ønske! :) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Freeman Denne er rå da Heilt grei bil, men den grillen kunne man ha skifta ut. Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 corradoene er peeene orginale! bare få de litt ned! ;) *vil ha* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Kunne godt tenkt meg denne jeg, 16v G60 med 353 hk :eek: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 eller denne Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Kunne spart seg Cup felger men..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Twin carboninlets Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 såg ikke akkurat ut som en 16v på bildene i hvertfall!! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by RSG60 såg ikke akkurat ut som en 16v på bildene i hvertfall!! Det er to forskjellige, den første er 16v G60, ta en titt på hvor innsuget sitter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Her er gamlebilen min..... Hadde vært veldig artig hvis noen vet hvor bilen går nå, hva som er gjort med den og hvordan stand den er i. Jeg byttet den bort i Østfold, men han solgte den videre. Noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Et bilde til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 her er min corrado! Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg