SStande Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 trenger hjelp på om jeg skal kjøpe denne bilen..?? jeg har ringt på den og den er i god stand.. HJELP!! hvor mye ligger de ca på i pris?? se finn.no for bilder (FINN-kode:) 8165365 Audi 100 2.2 turbo quattro Stasjonsvogn 1990, 237000 km., kr. 40.000,- Beskrivelse 2.2 turbo quattro selges,plommerød metalic. quattro sportsstoler,eu-godkjent 31.05.2006. ny i norge 09.09.1999. har blitt kostet på for mange tusen,kvitteringer følger med. kjempebil på vinter og sommer.litt slitt førerstol.Takluke går bare den ene veien. Utstyr Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Takrails Metallic lakk Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Takluke Sportsseter Midtarmlene Bagasjeromstrekk Kjørecomputer Servostyring Radio/CD ABS-bremser Diff.sperre Kontakt Pris: 40.000,- Omregistr. Ikke inkludert (avgifter) Årsavgift: Inkludert Info Km.stand 237000 Årsmodell 1990 1. gang reg. 16.11.1990 Sylindervolum 2.2 Effekt 165 hk Drivstoff Bensin Girkasse Manuell Hjuldrift Firehjulsdrift Farge plommerød Interiørfarge grå/svart Antall seter 5 Antall dører 5 Antall eiere 3 trenger svar fort!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 ingen som er interessert i å svare på audi forum eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 spurt på forsikkring på en sånn bil,å hva ønske du å vite..?er endel feller å gå i da med audi 100 å 200.selv om bilen ser grei ut kan det FORT bli dyrt å reparere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 jeg har funnet ut de om forsikkringen og allt det der.. vet også at å kjøpe deler i norge til den bilen koster sinnsykt mye.. bilen er eu ok til 2008 en gang.. har kvitteringer på mange tusen på deler som er skiftet så denne bilen er det bare å kjøre med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg