Gå til innhold

Burnet og gjorde piruetter - fratatt lappen og skilt x 2

Ranger emnet


Omega-A

Anbefalte innlegg

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article707422.ece

 

Får nesten håpe at skiltene som sto på den andre bilen, ble "klippet" på grunn av manglende årsavgift eller andre ting, slik at politiet ikke tok DE skiltene pga burningen...

 

skiltene mine er like mye verdt som livet til en politimann.

nå vet jeg hva konsekvensene er så fra nå av skal jeg aldri stoppe for politiet mer...

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burning er teit. Når sjåføren i tillegg er så teit å gjøre det to ganger på en dag midt i sentrum så fortjener han å miste lappen og skiltene.

 

Nok en gang, burning er teit. Det hører hjemme på lukket privat område, eller andre plasser hvor det kan være tillatt.

 

pell deg til fjels a. burning er teit.? er du på barnehage nivå eller.? og spole litt gummi er verken farlig eller skummelt for noen, eneste usunne der er at man puster inn gummi røyken igjen. vist det er noen som har råd til og bruke opp litt dekk, så la dem for all del gjøre det da.. :fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burning er tøfft.

Kan ikke helt se problemet midt på lyse dagen heller jeg.

Jeg røykla en rundkjøring utenfor vidergående på mandag.

Lå sidelengs i rundkjøringen to runder, så var det hjem og bytte bil.

Synes det er tøfft at folk gidder å lage litt show for de som ser på.

 

Stå på, og for all del ikke stopp hvis noen prøver å stoppe deg.(har skjedd før)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burning er tøfft.

Kan ikke helt se problemet midt på lyse dagen heller jeg.

Jeg røykla en rundkjøring utenfor vidergående på mandag.

Lå sidelengs i rundkjøringen to runder, så var det hjem og bytte bil.

Synes det er tøfft at folk gidder å lage litt show for de som ser på.

 

oioioioi, småripsa var vel helt gale av begeistring etterpå og snakker sikkert om den tøffingen i ukesvis:p

 

Er snakk om å oppføre seg litt i trafikken og ikke tøye lovene for langt,(og bli tatt) Idioti hører hjemme på bygdadans;)

 

Helt greit å lage morro, men med måte? Som i nevnte tilfelle der karen mister både lapp og skilt kan man nok regne med han har gått over streken, opptil flere ganger. Majoriteten av voksne mennesker synes nok ikke dette er ''så'' tøft at de vil ha det utenfor rimien midt på lyse dagen...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioioi, småripsa var vel helt gale av begeistring etterpå og snakker sikkert om den tøffingen i ukesvis:p

 

Er snakk om å oppføre seg litt i trafikken og ikke tøye lovene for langt,(og bli tatt) Idioti hører hjemme på bygdadans;)

 

Helt greit å lage morro, men med måte? Som i nevnte tilfelle der karen mister både lapp og skilt kan man nok regne med han har gått over streken, opptil flere ganger. Majoriteten av voksne mennesker synes nok ikke dette er ''så'' tøft at de vil ha det utenfor rimien midt på lyse dagen...

 

 

Du har riktig holdning ivertfall!:thumb Han som tøffa seg bør tenke seg litt om,han gir oss andre rånere eit dårlig bilde og da er det ikkje rart at folk har liten respekt for ungdommer i rånebil! Tøffa meg før eg og i mine yngre dager,lærte leksa mi den på den farlige måten da eg la bilen litt for breitt og rulla på taket...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til sin tid :) Er det langt unna folk og ingen andre der ser jeg rett og slett ikke det store problemet, men og burne rundt rundkjøringer i rushet er litt idiotisk..

 

Og ikke gjør narr av bygdedans, det er faktisk gøy :P

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Harald Eia ville sagt det: "Å, så hain børne mitt på dagen førr å tøff sæ førr smådamen... Lage masse røyk så dæm blir helt skjælven i knærne... Å så tøff så tøff å mesta lappen åneiånei no må'n hain tøff sæ førr damen på buss'n, ka æ hain gjør førr å lage røkk da, teinne på ett strikk, å så TØFF"

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Ikke at burning er veldig fornuftig bruk av tid. Men å straffe folk for det blir litt i sterkeste laget for min del. I alle fall når det foregår på en parkeringsplass.

 

Hvilken paragraf tar de deg for egentlig? Farlig kjøring?

 

Er vel noe som heter "Uaksom kjøring \ ferdsel".. Det ble jeg stoppa for en gang.. fordi jeg testa forstillinga, kjørte litt sikksakk -klart med en sivilbil i raua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at burning er veldig fornuftig bruk av tid. Men å straffe folk for det blir litt i sterkeste laget for min del. I alle fall når det foregår på en parkeringsplass.

 

Hvilken paragraf tar de deg for egentlig? Farlig kjøring?

 

Denne paragrafen her http://www.lovdata.no/for/sf/jd/xd-20031219-1660.html#2-5

 

10. Skrensing, burnout eller annen hensynsløs kjøring

Er person med førerett ilagt straff for skrensing og andre former for hensynsløs kjøring eller bruk av motorvogn jf. vegtrafikkloven § 3 første ledd, som for eksempel « burnout » på vei eller på områder som torv, plasser mv. hvor kjøringen har ført til trafikkuhell med personskade eller omfattende materielle skader, eller ført til situasjoner der slike skader lett kunne ha oppstått, bør tap av førerett fastsettes til minst 3 måneder.

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår