2r-e-rik Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er en automat kasse ifra 240 90modell noe å ta vare på? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kjekt og ha! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kjekt og ha! tja... selv kommer jeg aldri til å gidde å bruke automat... men som du sier, kjekt å ha... er det noe sånn verdi i en slik kasse a tru? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ja for en som har og liker automat og har røket sin er det jo klart det er verdi i den!:) solgte nettop en sånn for 1000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 tja, min med mellomaksel, pedal sett,rele,gearspak,oljekjøler, gjikk for 5000,- var en 90 mod aut, 3girs med OD aw71 kasse var en som måtte bygge om bilen til bestefar si pga han slurra i filler et antall clutcher Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 tja, min med mellomaksel, pedal sett,rele,gearspak,oljekjøler, gjikk for 5000,-var en 90 mod aut, 3girs med OD aw71 kasse var en som måtte bygge om bilen til bestefar si pga han slurra i filler et antall clutcher jøss.. detta virka jo nesten som om det grensa til svindel... hehe Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg