J-A-E Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er det noe spes man skal tenke på ved valg av understell til en bil som skal brukes til drifting? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 De fleste går for Coilover kit, og det funker bra. Desto stivere desto bedre! I tillegg burde man bytte ut foringer med noe hardere. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Så vis jeg går hår stive dempere, senkefjærer, unibolts, teflonforinger, knivstag bak og diff.brems, vil jeg få en grei drifting bil? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ikke dumt å kunne justere hjulvinkler heller, vil ofte ha ganske mye negativ camber på en driftebill.... Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Lønner seg og gå for Biltema Pro Stock Drifting støtdempera. de er veldig bra :P Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Lønner seg og gå for Biltema Pro Stock Drifting støtdempera. de er veldig bra :P haha.. hørtes ikke helt seriøst ut:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ikke sant :D Jeg hadde en qvestion... hvilke modeller er lett å trimme og bilige i drift når det gjelder Drifting? og hvilke biler har mest enkleste understell? Jo enklere jo bedre :) Siter http://www.cardomain.com/ride/2449708/1 Honda in my blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 s13 er rimelig billig å trimme, når det gjelder understell er den ganske stiv fra før av, trenger bare litt senk osv... men om det er enkelt vet jeg ikke helt. turbobil er nok billigst å trimme ivertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 kjekt å holde seg til tema i posten... men uansett tror jeg ikke man kan se på noen biler som "billige" i drift når det kommer til drifting.. sporten går genrellt ut på å mishandle bilen med perverst turtall, rykking og napping, og provosere fram handlinger som bilen i utgangspunktet ikke var ment å utføre... :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg