Gå til innhold

Ny bimmer på forumet!

Ranger emnet


wicky124

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 months later...

er jo svindyrt å få polert kanten jo..men skal nok få ordna det til neste sesong..men inntil da må jeg få sota rutene..hehe..snuten er plagsom..stopper meg litt vel ofte..merkelige saker...hehe

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

girkassebytte er vanlig, og dyrt, en kompis har hatt 2 havarier han også med samme bil, men den har gått 400.000.

der er det viktig at det blir brukt rett olje og rett nivå, ellers går lamellene.

 

jeg synes at bilen var desidert finest på det første bildet, 18" er fryktelig feil på denne bilen (alle bmw, egentlig) da bmw SKAL ha gummi rundt felgen. hvite blinkers, sota ruter osv er også så jalla at jeg ikke har turt å vise linken din til han med e 32'n, han hadde antagelig fått magesår....

 

bilen er et smykke, kostet 1.360.000 ny (i 1988!!), så ikke ødelegg den for mye. er en spesiell bil, og koster fryktelig mye om du skal holde den strøken med orginal/gs bildeler.

bytta styresnekka, koster 17.000,-......

 

men lykke til, er en utrolig behagelig bil å ferdes i, hartge har masse snacks til bilen på hyllene, alpina har også lagd en B11 i sin tid, den var dobbelt så dyr, og i 260 eks.

alpina har også mye hyllegodis, eneste felgen som jeg synes er fin er den orginale 17" alpinafelgen, men den er ikke så fryktelig billig! fantes også på 5-serien fra samme tidsrom.

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

girkassebytte er vanlig, og dyrt, en kompis har hatt 2 havarier han også med samme bil, men den har gått 400.000.

der er det viktig at det blir brukt rett olje og rett nivå, ellers går lamellene.

 

jeg synes at bilen var desidert finest på det første bildet, 18" er fryktelig feil på denne bilen (alle bmw, egentlig) da bmw SKAL ha gummi rundt felgen. hvite blinkers, sota ruter osv er også så jalla at jeg ikke har turt å vise linken din til han med e 32'n, han hadde antagelig fått magesår....

 

bilen er et smykke, kostet 1.360.000 ny (i 1988!!), så ikke ødelegg den for mye. er en spesiell bil, og koster fryktelig mye om du skal holde den strøken med orginal/gs bildeler.

bytta styresnekka, koster 17.000,-......

 

men lykke til, er en utrolig behagelig bil å ferdes i, hartge har masse snacks til bilen på hyllene, alpina har også lagd en B11 i sin tid, den var dobbelt så dyr, og i 260 eks.

alpina har også mye hyllegodis, eneste felgen som jeg synes er fin er den orginale 17" alpinafelgen, men den er ikke så fryktelig billig! fantes også på 5-serien fra samme tidsrom.

 

ehm..alle bildene på bilen er med 18toms felger da..soting er pent om det blir gjort i liten grad..hanjeg kjøpte denne bilen av har kjøpt seg alpina b11 nå..artig tralle med manuell kasse:)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkei, så ut som 17" felger, er det de som har blitt lakka svart på slutten?

 

lett soting er jeg med på, så for meg kølsvart "svenskesoting", og det blir jo mer ascona enn 7-serie.

 

b11 er en helt ok bil, de er det ikke mange av i norge, den eneste?

 

felgtips er en compomotive felg de har hos kollevold(rallydeler), en bbsaktig sak, i gull. den tror jeg passer perfekt på 7-serien!

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kollevold.no/

 

gå inn her, se på compomotive, felgen heter cxg. skal finnes i både 17 og 18", sjøl om den bare står oppført som 15" (standardstørrelsen på grusdekk i rally...)

finns en til rett ved siden av, cxt, det er vel samme felg, i annen kulør.

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår