Gå til innhold

Ny bimmer på forumet!

Ranger emnet


wicky124

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

thænx igjen..men den trenger girkasse fiksing plutselig..kjørte litt vel friskt mot en kompis istad (ehm..i tyskland!) og den girte helt rart og når vi stoppa så kom det røyk opp av kassa og man kunne se at olja hadde rent ut fra ett eller annet sted...men nivået var fremdeles ganske så bra...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med en DRIT FET bil!!!!!! skulle gjerne hatt en sånn selv, hadde det bare vært litt billigere å kjøre den:(...

men hva betalte du for nydeligheten?!?!

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm..er faktisk 5megapixel kamera..men har enda ikke skjønt åssen man skal justere den tingen..innimellom tar den veldig bra bilder..hihi..

var på utkikk etter en bil i 50tusenkroners klassen så den lå rundt der...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med en DRIT FET bil!!!!!! skulle gjerne hatt en sånn selv, hadde det bare vært litt billigere å kjøre den:(...

men hva betalte du for nydeligheten?!?!

 

 

bruker faktisk ikke sååå mye om man er snill og kjører pent..ligger på litern på mila ved pen langveis kjøring, men er sjeldent det i byen i oslo..så nå ligger kjørecomputern på ca 1,56l på mila..ikke sååå veldig galt...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, vanskelig for å tro, min tidligere 320i brukte rundt 1,2 på mila i snitt, og på penkjøring kom jeg ned i 0,9 på mila, men ikke lett å kjøre pent med ordentlig bimmer, hehe:)

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, vanskelig for å tro, min tidligere 320i brukte rundt 1,2 på mila i snitt, og på penkjøring kom jeg ned i 0,9 på mila, men ikke lett å kjøre pent med ordentlig bimmer, hehe:)

 

 

er iallefall det kjørecomputern sier, pluss å sammenligne antall liter og antall kjørte km...hmm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

på tide med en liten oppdatering..lenge siden sist nå..bilen står avskiltet i garasjen grunnet to girkasse havarier..fått tak i enda en girkasse nå som skal monteres..i mellomtiden har det blitt montert angeleyes foran, felgene har blitt lakkert blanksort, nytt originalt tre-eiket skinnratt, ny cd-spiller, kjøpt inn nye høytalere forsterkere og basser..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm..er faktisk 5megapixel kamera..men har enda ikke skjønt åssen man skal justere den tingen..innimellom tar den veldig bra bilder..hihi..

var på utkikk etter en bil i 50tusenkroners klassen så den lå rundt der...

 

megapixel er har ikke noe særlig å si på kvaliteten på bilde:P

 

men jævlig fet bil^^ har drømt om sånn ei stund.. bond kjører den vel i en film også:) synd med havari men..

 

purken ønsker vel bare å kunne ha kjørt lik bil som bond.. *ønske å vær høyere opp* :P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice den. Prøvekjørte en e32 som var til salgs på Alfa bilsenter for noen år siden. 735 det også. Dro greit, men droppet kjøp for jeg så hvilke kostnader det kunne bli ved å holde den.

 

Men e38 hadde vært en liten drøm.

RDHA038.jpg

 

740i, senket, store felger, svart med 2x2 eksos bak.....

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er senket..har store felger og får seg ny eksos iløpet av året..hoho..blir nok automat..orker ikke manuell..til det har jeg audien:) og jeg er happy med å være den mørke skumle mannen..hahahaaa

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår