Gulbrandsen_Racing Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Den mener jeg jeg har sett i fetsund, står på Roven, nesten på Sørumsand.. Det er like utenfor Lillestrøm.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Den mener jeg jeg har sett i fetsund, står på Roven, nesten på Sørumsand.. Det er like utenfor Lillestrøm.. Denne har vel ikke vinge? Om det viser seg og være denne som står i Fetsund, så går den noe grønnjævlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 fwd må no vell og ha lov til litt downforce.. f.eks en stcc primera har stor vinge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 fwd må no vell og ha lov til litt downforce.. f.eks en stcc primera har stor vinge.. Jo da, men fronten må også ha downforce for å få feste ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg