lulle Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Som dere ser er ikke motorfestet orginalt, det er blitt gjort før jeg kjøpte bilen.. i forbindelse med motorbytte, fra pontiac 4,9 turbo til chevy 350 SB .ble det gjort sånn, hvorfor vet j ikke. vet dere hvilke feste som skal være der? har skimset ut med mutre får å få det til å stemme med bolten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Med fare for å gjenta meg selv fra denna tråden :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107580 Det enkleste er vel å få tak i komplette motorfester til en 2 gen Camaro, både på motoren og ramma, ettersom det er like hull i ramma på Camaro og Trans-Am. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takk, hvilken årmodell er de fra 2 gen Camaro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takk, hvilken årmodell er de fra 2 gen Camaro? 2 gen er fra 70-81. for å være på den sikre siden, kjøp til samme årsmodell Camaro som Trans AM’en din.. Har du 80 modell Trans AM, kjøp motorfester til en 80 modell Camaro med V8.. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Tror dere bilen vil bli eu godkjent med dette festet som er vist på bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Tror dere bilen vil bli eu godkjent med dette festet som er vist på bildet? på det dårlige bilde ser det ut som en tuppedrittsveis....? Men litt tiljavning med en fres og litt lakk og tecktyl, så tenker jeg ingen gidder å merke seg det...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Enig,, det er ingen proff som har sveiset dær nei, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg