Gå til innhold

Starter jakt på ny bil nå, men ikke Honda denne gang!

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Etter mye tenking siden jeg mista lappen og solgte den Phoenix Yellow Integran min så har jeg bestemt meg for å gå til det skritt å importere en Nissan Silvia S15 ifra japan i løpet av vinter'n som jeg skal ha skilter på!

 

Jakten på ny bil starter iløpet av høsten når papirer og alt er i orden. Forsikringer osv er allerede sjekka som jeg kom rimelig gunstig utav.

 

Har dere noen invendinger angående farger osv jeg burde kikke etter f,eks? litt usikker på fargevalg ennå.

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du planlegger å få en s15 på skilter og er ute etter hjelp til farge? :D Hehe. Da har du vel lommebok til å lakke den om uansett ;) Vet ikke om disse kom i noen fete originale farger men oransj/grønn er jo fett. Eller svart :)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du planlegger å få en s15 på skilter og er ute etter hjelp til farge? :D Hehe. Da har du vel lommebok til å lakke den om uansett ;) Vet ikke om disse kom i noen fete originale farger men oransj/grønn er jo fett. Eller svart :)

 

joda, men gidder ikke den prosessen med hellakkering igjen etter Integran som jeg styra med i våres.

 

vurderer stålgrå eller rød...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, the rearlights, they hurt my eyes!:iconsm

 

Menne gunmetal er en nydelig farge ja, og kan bli veldig stilig hvis du skal ha på litt fargesprakende dekor sånn som moen har på sin hvite:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som er litt diffust med de baklyktene ja. Foruten om det så er S15 den peneste SX'en.

 

Liker heller ikke helt frontfangeren på den gule her til lands. Men ellers så er det kitet veldig fint.

 

Så til saken, hadde tenkt til å foreslå hvit, men dette var ikke noe du ville ha. Hva med todelt lakk? Hvit kombinert med en annen farge f.eks. Da slipper du også å lakkere motorrom osv, hvis du tar en annen farge øverst. Bare et lite ord i tåka:) Finnes jo også mange fine grønnfarger og blåfarger. Aner ikke hvilke farger S15 er levert i når det gjelder originalfarger. Svart er da fint, men litt anonymt med tanke på bilen synes jeg. Den gråe som var avbildet var jo fin.

 

En fin farge:

image01.jpg

 

En pen gråfarge:

KIF_1413.jpg

 

Edit: Ser nå at Viper også lekte seg med Google:rolleyes:

 

Edit 2: Fjernet de bildene Viper hadde lagt ut like av for ordens skyld:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår