jettamaster Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 holder på å montere 16v motoren i jettaen men trenger hjelp å finna ut kor alle stikkene skal og tilkoblinger. er det nokon som gidder å ta bilde av motorrommane sine og legge det inn her?? ta gjerne nærbilder av slane tilsluttninger, ledningskontakter, følere, sensorer osv osv. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 holder på å montere 16v motoren i jettaen men trenger hjelp å finna ut kor alle stikkene skal og tilkoblinger. er det nokon som gidder å ta bilde av motorrommane sine og legge det inn her?? ta gjerne nærbilder av slane tilsluttninger, ledningskontakter, følere, sensorer osv osv. er vel enklere å finne ut sånt via etka eller lignende.. er det kr eller pl du setter inn?:) Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Vet ikke om det hjelper så mye men... Bilder fra motor rommet mitt.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlimus Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Nei, gammel bilen min jo:) *SAVN* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Har ett dårlig bildet jeg å Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hjalp litt.:):) vil gjerne ha fleire. litt nærbilder av høgresida av motoren(girkassesida) hadde vært kjekt og:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 jeg har et tonn av 16v motorbilder :) men de hjelper jo ikke deg en døyt da :P ettersom motoren er renska og det bygges datasprut på'n :P Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Nei, gammel bilen min jo:) *SAVN* Hehe:) Spurte i en anna tråd og men, fått tak i civicen? :D Kan prøve å få tatt noen bilder av høyre siden av motoren imorgen;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 På høyresiden mot kassen er det selvforklarende med alle så nær som de to stikkene til tempsensorene. Er egentlig det eneste du trenger bilde av. Eller ikke det engang, bare du får vite hvilken farg som skal hvor. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg