Gå til innhold

T0mmen: B Vectra med masse godis i!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

nå er det litt lettere og se deg;) og se etter en grå passat er som og se etter nåla i høystakken.. :D Brekstad er en trivelig plass det. Uthaug er enda triveligre.. stille og rolig.. kunne dog ha vært litt mere sentralt..

 

Blir bra med lyd og ser jeg. fjerne skilt holderen er vel ett godt tips fra meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det litt lettere og se deg;) og se etter en grå passat er som og se etter nåla i høystakken.. :D Brekstad er en trivelig plass det. Uthaug er enda triveligre.. stille og rolig.. kunne dog ha vært litt mere sentralt..

 

Blir bra med lyd og ser jeg. fjerne skilt holderen er vel ett godt tips fra meg:D

Uthaug ja, vet, er jo der jeg bor det;) Dere har ikke vært ute på den militærhaugen på Hoøya da? Sant det med passaten da:-p Men kjører jo litt H2 av og til også, men for det meste Opel'n:D Joda, får muligens tak i noen gode 2x10" Cadence WB nå til helgen så da begynner vell monteringen for fullt. Blir vell en ordning det med skiltet..Har du hørt skiltet eller bare sett det på bildene?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en liten update her også! Ikke mye som er gjort enda, grunnet ikke fått tak i de platene jeg skal bruke! Frontplata på kassa skal byttes ut, og skiftes til 2x3" rør på 18cm hver, istede for det 4" røret som er der fra før. Kjører med nedlagte seter nå, og de 10"erne spiller som rakkern! De er visst god for en mer også, med rett bassrefleksrør og rett lengde..! Her kommer noen nye bilder av 2x10" Cadence Wild Beast med kasse:)

 

Her er før subbene blir plasser inn i bagagerommet:

DSC00395.jpg

 

DSC00396.jpg

 

DSC00397.jpg

 

Og her er subbene plassert i bagagerommet:

DSC00425.jpg

 

Måtte snu subbene pga vekt, den ble for framtung med magneten ut..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hente bilen på Søndagen til en kamerat. Stillte inn alt på spilleren slik det skal være, men trøkka nesten ingenting. Hva F*** har skjedd nå, sprengt en 10" tenkte jeg? Elementa slo som bare det, men nesten ikkeno bass. Satte meg ned å tenkte over ting, men nei alt var som det skulle. Men så la jeg merke til igår, at frontplata holdt på å datt av, skruene var løste. Spillte vell litt høy musikk i helgen, da jeg hadde sjåfør på bilen:) Så idag voldtok jeg frontplata med skikkelige store tykke treskurer, og nå spiller de som FY!! Tror ikke kasse har vært helt tett før, men nå som den er det spiller det mye bedre! Subbene overdøyer alt som er av diskant i bilen nå..:-S

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal dit en tur ja. skal ikke du til oslo da, på gatebil?
Jo, skulle vell egentlig det. Men ble en del som kom i veien, blandt annet noen regninger:@ Så tar turen til Lånke istede. Håper på å få komme inn tidlig nok så jeg får tatt med bilen helt inn til området. Tar vell 07:45 ferja fra Rørvik. Men da må du komme bort å høre hva de Cadence er gode for nå, Terje! Er overasket jeg iallefall. Har mobilnr ditt, så vi kan vell ringes?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår