PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det ser veldig bra ut! :) Jeg drømmer om KTM'en din... ;) Jeg har lest at når man kommer til store hull i dører, burde man først dekke de til med en tynn aluplate, eller gjerne en plate med masse små hull i for å minske vekt(?). Du dro bare STP mattene rett over de store hullene ikke sant?Du tror ikke mattene begynne å "flekse" mye når du drar på med frontsettet? Jeg ser for meg at de kan begynne å løsne litt...? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det ser veldig bra ut! :) Jeg drømmer om KTM'en din... ;) Jeg har lest at når man kommer til store hull i dører, burde man først dekke de til med en tynn aluplate, eller gjerne en plate med masse små hull i for å minske vekt(?). Du dro bare STP mattene rett over de store hullene ikke sant?Du tror ikke mattene begynne å "flekse" mye når du drar på med frontsettet? Jeg ser for meg at de kan begynne å løsne litt...? om hullene er veldig store er det en god ide, men tviler på at det er noe stort problem, jeg har aldrig hatt behov for det, om det er litt store hull bruker jeg bare visomat MP istedet, den er stivere å sitter like bra, det er iallefall ingen fare for at disse mattene løsner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ok.. Jeg skjønner at om hullet er på rundt 10cm*6cm er det ikke noe problem, men det ene hullet der ser mer ut som en trekant med langsider på over 20cm! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 det er i meste laget for et lag med M1 men det går som regel fint, det viktigste er ikke å lage en "vegg" som står 100% i ro, men å tett hullet, men jo mer stabilt det er jo bedre er det, en annen ting som er enå mer viktig er at elementet er stabilt montert, om det beveger seg er det krise.. det skal stå 100% i ro for å fungere optimalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg får se hvordan det blir etter frontsettet er montert, om jeg skal gjøre forandringer og/eller forbedre dempingen i dørene:) Var just nu å kjøpte meg en fres fra Best Tools, og en pakke med freser. Skal begynne på baffelringer iløpet av helgen:) Nye ting kommer på døren på Lørdagen, og nye prosjekter vil bli påbegynnt. Delene som kommer nå er 2x15" SoundStream T4-15, Fusion Jonah Lomu 6.5" frontsett, Tru Technology T-2.100, basskasse på 180L med 4x4" porter + noe annet småsnaks. Nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette, men frontsett og Tru ampen skal monteres fortløpende. Så får jeg se hva jeg gjør med subbene, om jeg gjemmer de til jeg får råd til en ny amp på subbene. Skulle teste 2xBF7501 blokke på subbene mine her om dagen også, men ble så vi kobla opp bare en amp. Disse ampene overaska meg ganske bra:) Så var jeg opp med Tru ampen for å se litt, og bilder kommer (beklager dårlig kvalitet). Og et siste bilde av hvordan det ser ut baki til meg nå. Enjoy 2xBF7501: 1 stk koblet opp på subbene: Siste bildet av hvordan det ser ut baki: Fresene jeg handla idag:D: Fresbilde nr 1: Fresbilde nr 2 med tilbehør: Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Så nå får jeg bare øve meg på å bruke en fres:) Aldri brukt verken fres, eller glassfiber så dette kan fort bli spennende..Glassfiber blir handlet inn over helgen håper jeg. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nå ser det ut som du begynner å bli seriøs her :-) Ser bra ut det der da. Må få høre når du får nye subber da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nå ser det ut som du begynner å bli seriøs her :-)Ser bra ut det der da. Må få høre når du får nye subber da Ja, er jo nesten litt sjokkert over meg selv til tider:) Hehe! Er ikke noe å vente med, for da blir det aldri gjort. Bilder av de nye komponentene skal komme ut iløpet av denne helgen. Vi skal også prøve å å få bassreflekskassa montert inn i cupen på bilen min, og teste 2xBF7501 på de subbene. Kan bli bra, kan også bli dårlig..Vi får se på den løsningen som jeg har sett meg ut for den kassa som er med:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det ser veldig bra ut! :) Jeg drømmer om KTM'en din... ;)QUOTE] Joda, kjører litt sykkel innimellom også:) Må nok til det..Blir litt langvarig å stå i bagagerommet dagen lang også.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Så flink du er, Tommen. Hehe. Du, og mange andre her, er hvertfall flinke til å ha ro i ræva når det gjelder bilen. Jeg bytter jo ut bilen oftere enn stereoen, og det lønner seg ikke i lengden... Pluss at det blir jævlig mye jobb, med ett resultat: Masse halvferdige prosjekter! :O Neste gang jeg bytter bil, så skal jeg ha den en stund. Tror jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Så flink du er, Tommen. Hehe. Du, og mange andre her, er hvertfall flinke til å ha ro i ræva når det gjelder bilen. Jeg bytter jo ut bilen oftere enn stereoen, og det lønner seg ikke i lengden... Pluss at det blir jævlig mye jobb, med ett resultat: Masse halvferdige prosjekter! :O Neste gang jeg bytter bil, så skal jeg ha den en stund. Tror jeg :D Hehe, joda kommer seg nå. Men ble desverre ikke bytte i det SS, Tru og Fusion anlegget. Vil tro jeg går for rent salg på det jeg har nå, så om noen er intressert er det bare å ta kontakt:) Ligger en salgstråd under kjøpt og salg "VS: 2x12" EarthQuake SubZero". Førstemann med 10 500,- går subben og ampen. Da er det med orginalesker også. Bilen vurderes også solgt, stereoen følger med eller ikke, alt opp til kjøper. Dette grunnet planer om å bygge ren dB bil..Vær sin smak;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Endringer i planene (igjen!). Nå blir vell plana å bygge SQ igjen, fra dB bil SQ. Skal lage meg noen nye kammer på rundt 35-40l pr kammer, som skal være lukket. Demping av dører skal vell gjøres noe på, skal legge flere lag i dørene. Nå som AutoCustom har fått inn Hertx, tror jeg at jeg karnsje velger å prøve å sette meg sammen et komposett selv som skal bygges inn i dørene. Har så vidt snakket med Anders om bygging av dørpaneler, så vi får se om han/de skal bygge eller om jeg tar skrittet selv og prøver. Trekkene skal trekkes i blå alcantara øverst, og svart vinyl nederst. Tror dette kan bli bra, og dette fordi bilen er blå fra før av. Skal også nedover til Gatebilmessen håper jeg, så jeg får pratet noen ord med Anders & co der nede, og få noen gode råd og handle inn litt forskjellig installbay;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Merket du noe forskjell med dempingen? tenker mest på bagasjerommet. Har tenkt på det samme selv, men gidder ikke om det ikke utgjør noen forskjell... Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Oisann. Hei. Denne posten har jeg ikke sett. Litt usikker på det med dempingen i bagagerommet, så kan ikke uttale meg om det. Men i dørene hører jeg stor forskjell. Skal nok mer demping i både bagagerom og dører, så vi får vente og se:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Da er det nye planer i vente. Subbene er solgt til Boddiz her på forumet, alltså SubZeroene. Det som skal inn i bilen nå er komplett Hertz frontsett og Hertz subber:) Blir 1x12" Hertz HS300D i første omgang, men regner med å gå for totalt 2 eller 4 12" HS300D. Frontsettet blir av type Hertz HSK 163.3, som består av 6.5" Mellombass, 3" Mellomtone og 1" diskant. Bilde til subwoofer: Bilder av komponentsettet: 6.5" Mellombass type HV 165 L 3" Mellomtone type HL 70 1" Diskant type HT25 Delefiltret type 3W.10 Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg