vwidar Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Smaken er som baken. Jeg syns det var drittøft. Endelig noen som tør å skille seg ut, og det er jo fett også. Eirik jepp. det er det jeg tenker og! nesten alle skal jo ha klarglass, golf IV lykter osv! er jo artiere meed en bil som skiller seg litt ut!! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Sorry OT vwidar, men kjører du sånn Burny???? Håhå! Respekt! :phatyo Hehehe.. Ja?:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Smaken er som baken. Jeg syns det var drittøft. Endelig noen som tør å skille seg ut, og det er jo fett også. Eirik Etter det jeg har lest av innleggene dine så er det jo nesten ikke lov å skille seg ut. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Etter det jeg har lest av innleggene dine så er det jo nesten ikke lov å skille seg ut. Han er styrt av tråden til Polo Classic skjønner du, og skal derfor belære alle med hva de skal gjøre :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Han er styrt av tråden til Polo Classic skjønner du, og skal derfor belære alle med hva de skal gjøre :rolleyes: Patetisk spør du meg! Alle må vel få lov til å gjøre som de vil med bilene sine uten at han skal rakke ned hele tiden. Sorry OT Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Han er styrt av tråden til Polo Classic skjønner du, og skal derfor belære alle med hva de skal gjøre :rolleyes: Unnskyld, men hva? Jeg ser dette som nok en ødelegging av en tråd, denne gangen vwidar sin. Folk må tørre å skille seg ut, de må bare se hva som er pent og hva som ikke er pent. Er det ikke pent, ja da er det ikke pent. Skrap idéen. Men det må være en grunn til at land som USA og UK ikke bruker hauger av penger på biler og gjør dem tøffe av den grunn, i motsetning til Norge og Tyskland, hvor dealen er å bruke mest mulig penger for å gjøre slik alle andre gjør. For meg er en hellakkert Golf med originallook langt bedre enn en bil full av deler absolutt alle andre er. Tør jeg nevne Angel Eyes og Crystal Clear? Eller bagdeless griller og annet fjas? Originalitet er det jeg er ute etter, noe vwidar etter min mening har klart helt perfekt. Bilen hans er nydelig! Og kremt, ja, du poster dritt, etter dritt, pluss mer dritt. Sorry litt OT her, vwidar. Mvh Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hehehe.. Ja?:) ...og du har fortsatt bunnpanna di igjen? :yodude: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ...og du har fortsatt bunnpanna di igjen? :yodude: Yess.. Har til og med kjørt med 6stk i bilen, og fortsatt gikk det bra.. Stivt som et hælvete:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 jepp. det er det jeg tenker og! nesten alle skal jo ha klarglass, golf IV lykter osv! er jo artiere meed en bil som skiller seg litt ut!! tøff bil, syns det var kult me sota foran jeg, ikke så ofte man ser det så. blir dette bilen du ska bruke penger på nå da, så du skulle selge jetta'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Yess.. Har til og med kjørt med 6stk i bilen, og fortsatt gikk det bra.. Stivt som et hælvete:D Åssen ser hjulbuene bak ut..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Åssen ser hjulbuene bak ut..? under bredderne? har ikje tatt mot til meg og sett etter! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 under bredderne? har ikje tatt mot til meg og sett etter! Regner med at han hintet til Burny med 6 i bilen. :P Hvordan lykter har man handlet inn, forresten? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Åssen ser hjulbuene bak ut..? De er faktisk helt strøkne du:) hehe men nok OT her på meg nå, kommer snart nye bilder i min egen tråd. Tror soting av ruter hadde gjort seg på denne røde bilen, samt. noen 17" felger.:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 tøff bil, syns det var kult me sota foran jeg, ikke så ofte man ser det så.blir dette bilen du ska bruke penger på nå da, så du skulle selge jetta'n. ser ut for at det blir det ja, men om ingen kjøper jetta'n så må det nok gå litt til den igjen og... Regner med at han hintet til Burny med 6 i bilen. :P Hvordan lykter har man handlet inn, forresten? Eirik bilde av lyktene De er faktisk helt strøkne du:) hehe men nok OT her på meg nå, kommer snart nye bilder i min egen tråd. Tror soting av ruter hadde gjort seg på denne røde bilen, samt. noen 17" felger.:) har tenkt på det me soting, men lure på hvordan jeg skal gjøre det, mørke bakruter, bare litt toning bake, eller ta alle vinduene? men det blir ikke med det første, skal kjøpe meg ei bruktbakluke og få cleana før det tror jeg =) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Sjefslykter:) Men åssen er det å få godkjent sånt da? For blir vel rødt skinn i lyset? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg