Gå til innhold

Spottings på og rundt Gjøvik..

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Marvil ble spottet gjentagende ganger i Lena igår:) Prøvde å hilse på deg, uten no særlig hell. Kan også nevnes at jeg ikke akkurat kjørte den bilen du forbinder som en "ungdomsbil", nemlig en Mitsubishi Carmisma GDi (aka største drittbilen noen gang lagd). Type grønn.

 

carisma_2.jpg

 

;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde en idè om at det var deg, men turte ikke hilse siden jeg ikke var helt sikker. Fikk ikke med meg at du hilste heller.. :)

 

Ellers ble dette spotta idag;

- Rød Ferrari, ukjent modell

- Rød DeTomaso Pantera (eller hva det heter), i følge med Ferrarien over (begge like nord for Gjøvik, mot E6)

- Rød Lanci Delta Integrale, på prøveskilt i sentrum. Ble også spotta en lik en (av olehenri) på E6 ved Lhmr litt senere

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøvde å hilse et par ganger uten no videre hell:)

 

Idag så er det ikke noen spesielle spottings faktisk, foruten om det jeg så på Hamar, og der var det utrolig mye harry biler. Men nok om det, denne tråden gjelder ikke Hamar uansett:op:

 

Spotta en skikkelig racerigga bil enten i går eller idag. Litt uvisst da jeg er skikkelig trøtt og ferdig nå. Hehe. Denne kjørte mot Raufoss fra Lena. Muligens en Fiat Ritmo Abarth, eller en annen type eldre Fiat. Så den kun i mørket da vi møtte den, men har sett no jeg tror er den samme bilen i Lena før, for et par uker siden. Hvit med bur, real vinge bak og dekor ellers som sørger for et skikkelig racestuk. Uansett, en ordentlig rå, morsom og sjelden bil:)

 

Edit: Det stod forøvrig Abarth på vingen, da jeg så no jeg tror er den samme bilen for et par uker siden.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, såpass. Jeg var tydeligvis ikke helt oppegående der.. :P

 

Noen som vet hvorfor det alltid står en hvit Hyundai Accent ved innkjøringa til CC hver eneste helg på kvelden..? Har noen tusenmetere i grillen, og de står alltid på park, og det sitter alltid en person i bilen. I går stod den sammen med en hvit Ford cab, med rosa/blå/grønn neon under. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke. Hehe:op:

 

Det har jeg også lurt på du. Ser den bilen der støtt. Kan se ut som en litt eldre harrytass av noe slag etter hva jeg husker.. Hehe. Har også sett at han har dukket opp i Lena et par ganger, men gud vet hva han egentlig foretar seg. Det får ikke jeg svart på, men lurer på det samme selv nysgjerrig som jeg er.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :)

Så forøvrig 2stk S3er også, en sølv med MTM-felger (?) ved Blå Bar, samt en svart en på Kiwi ved Peppes..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sølvgåre S3'en har jeg sett mange ganger. Veldig fin bil. Til og med prøvd å kappkjørt litt med han med Focusen (stv. TDi) til mamma, men han var ikke helt villig. Hehe. Jeg vet at ihvertfall ikke jeg hadde tolerert å bli forbikjørt av en Focus om jeg hadde hatt en S3, men han visste sikkert at han ikke hadde noe å bevise ovenfor meg uansett:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå passat 3B stv TDI med 19" hjul, RS4 front og bakfanger i parkeringshuset på CC i dag, så fin ut.

 

 

Fra vinstra/Otta Han som har den. Kjempe fin bil, hadde han som kunde på Hi-Fi klubben.

 

 

Noen som skal på am-car treffet??

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøvde å hilse et par ganger uten no videre hell:)

 

Idag så er det ikke noen spesielle spottings faktisk, foruten om det jeg så på Hamar, og der var det utrolig mye harry biler. Men nok om det, denne tråden gjelder ikke Hamar uansett:op:

 

Spotta en skikkelig racerigga bil enten i går eller idag. Litt uvisst da jeg er skikkelig trøtt og ferdig nå. Hehe. Denne kjørte mot Raufoss fra Lena. Muligens en Fiat Ritmo Abarth, eller en annen type eldre Fiat. Så den kun i mørket da vi møtte den, men har sett no jeg tror er den samme bilen i Lena før, for et par uker siden. Hvit med bur, real vinge bak og dekor ellers som sørger for et skikkelig racestuk. Uansett, en ordentlig rå, morsom og sjelden bil:)

 

Edit: Det stod forøvrig Abarth på vingen, da jeg så no jeg tror er den samme bilen for et par uker siden.

 

Fiat Ritmo Abarth 130TC det du så ja !

Bilen er racerigget med Bur, bøttestoler, maks lettet og småsint motor !

Meget sjelden bil ! :thumb

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en hvit Subaru Impreza, vet ikke om det var WRX STI el hva.

Hadde vinge, og gull farga felger.

I kolbu såklart.... Så den da jeg lekte med ATV min.

Noen som vet noe om den?

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår