Gå til innhold

Spottings på og rundt Gjøvik..

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

Spotta en hvit Subaru Impreza, vet ikke om det var WRX STI el hva.

Hadde vinge, og gull farga felger.

I kolbu såklart.... Så den da jeg lekte med ATV min.

Noen som vet noe om den?

Har ikke sett denne, men så en svart stasjonsvogn (usikker på hva slags Impreza) igår, med "Larsen" og ett navn til i sideruta..

 

Grattis med ATV, misunner deg den.. :)

Med skilter eller uten..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fiat Ritmo Abarth 130TC det du så ja !

Bilen er racerigget med Bur, bøttestoler, maks lettet og småsint motor !

Meget sjelden bil ! :thumb

Går bilen i Raufoss?

 

Sjelden bil er det ja. Sperra opp øya godt da jeg så den i Lena for et par uker siden. Er ikke hver dag man ser en Fiat som man har lyst på:D

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bilen i Raufoss?

 

Sjelden bil er det ja. Sperra opp øya godt da jeg så den i Lena for et par uker siden. Er ikke hver dag man ser en Fiat som man har lyst på:D

 

Bilen går i raufoss !

Gleder meg til jeg får min Fiat på veien Devil

 

Jeg har ikke, men mulig v|ncenT^ kanskje har noen. Bilen er ihvertfall rå

 

Kan alltids prøve å få tatt bilder om jeg ser bilen igjen. Hadde lånetelfon da jeg så den sist, desverre.

 

Har ikke bilde akkurat nå, men skal se om jeg ikke får til å legge ut et etterhvert..

 

Hørte en viss Hans Abarth-Eier har mista både andre bilen sin og lappen, fra søskenbarnet mitt her om dagen... Noen som kan bekrefte/avkrefte?

 

Jeg kan bekrefte det.. Han har ikke lappen lenger, etter noe jeg vil kalle en ufattelig dum utfordring mot politiet.. :respect Etter ryktet sier, så er det han og en til, som tilsammen har 3stk abarther ! Jeg har sett 2 av disse, så stemmer nok det. Skulle ikke forundre meg om han har mistet den andre bilen heller ( en citroen ) :fatality:

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, såpass. Jeg var tydeligvis ikke helt oppegående der.. :P

 

Noen som vet hvorfor det alltid står en hvit Hyundai Accent ved innkjøringa til CC hver eneste helg på kvelden..? Har noen tusenmetere i grillen, og de står alltid på park, og det sitter alltid en person i bilen. I går stod den sammen med en hvit Ford cab, med rosa/blå/grønn neon under. :)

 

Fyren i Hyundaien er vel en av Gjøviks gode gamle rånere, som henger igjen fra generasjonen vår, når det var Hydro'n og Nytorvet som var stedene å henge på :)

 

Kjørte en rød 1'er Golf i gode gamle dager jaffal .. han bor midt mellom Gjøvik og Odnes et sted tror jeg

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

 

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en brun/beige BMW E65 M6 Coupe idag utenfor Rema 1000 på Kopperud.

DK reg.

 

Ellers har jeg også sett div 911'r her, både en sort og en grå.

 

Dårlig med gromme E30'r her igrunn. Henning Engen er vel ikke ferdig med sin enda for alt jeg vet. Men nå har jeg kun bodd i Gjøvik i 2 1/2 uke dog..

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en pen E65 cab i samma farge her også, mener den er JD-regga, aner ikke motor..

 

Eneste E30 jeg kommer på er en svart relativt original sedan med kvinnelig sjåfør, mener hun jobber på Møller (VW/Audi)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår