Gå til innhold

Spottings på og rundt Gjøvik..

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

Synes nesten tråden skulle blitt omdøpt til Spottings på Gjøvik/Oppland eller Spottings i/rundt Gjøvik-området:):

 

Har også sett en rød Mitsubishi 3000GT opptil flere ganger i det siste. Mer info om den? Men dette er da spotta på Lena. Regner egentlig med den har vært på Gjøvik flere ganger også.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så dum den nei:):

 

Kom forresten på at jeg spotta en Honda NSX for en liten tid tilbake. Var svart og stod parkert ved Potetbaker'n. Den var rimelig rå. Har ikke sett den siden.

 

 

Sikker på at det ikke var en Acura? og så den slik ut ? :

acura1.jpg[/img]

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er bare en kamerat som har en altfor lik Golf. Kjøpte like felger som meg og greier. Du er ikke den første som har spørt meg om det:): Er VR6-motor i den Golf'en, og jeg har ikke Crystal baklykter lengre sånn som han har. Men så har jeg grommere interiør og senkesett enn det som sitter på VR6'en. Hehe. Men han har litt råere motor riktignok. Går rimelig bra den Golf'en.

 

Min har forresten AD-skilter den. Som mest sannsynlig har blitt makulert av BT nå:op:

Hehe, møtte den på Jet like før, men turte ikke hilse, for mente du hadde andre skiltbokstaver.. :P

 

Hm, noe gul Ibiza har jeg ikke sett, men så har jeg bare kjørt en dag siden mai.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går en helt ny ferrari (ett eller anna spider.) i gjøvik traktene...sinnsykt rå. å den lyseblå testarossaen som går i hundalen!!!!!gromt!!!

Rød..?

Har i tilfelle sett den jeg også, meget fet bil.. :)

 

Må visst ha moderator for å få byttet navn, så får sende en forespørsel.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det stemmer. Må jo ikke bytte navn, men hadde blitt litt bedre da synes jeg. Hehe:op: Bare et forslag.

 

Har forresten sett et par Ferrari'er i Gjøvik jeg også. En rød cab av noe slag med bra luftinntak på sidene, og en rød en som stod oppover mot Fastland. Sistnevnte er det riktignok mange år siden jeg så.

 

Sikker på at det ikke var en Acura? og så den slik ut ? :

http://i50.photobucket.com/albums/f315/eravne/acura1.jpg

Jo, det stemmer. Var en Acura ja. Og kan nok stemme bra med bildet du la ut:): Utrolig pen og rå bil. Ikke så ofte man ser noe slik noe i disse traktene her. Eller i Norge i det hele tatt.

 

Hehe, møtte den på Jet like før, men turte ikke hilse, for mente du hadde andre skiltbokstaver.. :P

Hehe, det stemmer bra det:): Golf'en min står trygt på gardsplassen om dagen den.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår