JuIius Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Som småbarnsfar føler jeg at jeg må komme med følgende appell: Senk farten! Nøkkeltall: - En halv million barn skal på skolen denne og neste uke. - I fjor ble 832 barn skadet - 255 var under 6 år. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/18/474281.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Word! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Støttes! Tenk dere hva som kan gå galt! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Støtter denne ja...:thumb Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Støttes. Hører jeg om noen som kjører på en førsteklassing kommer jeg personlig til å knekke denne personen i to. Ikke egentlig, men dere forstår hva jeg mener. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 grise kjøre på veier der det går skole unger er bare jævlig idiotisk! sku blitt bura inne lenge for det! en her som kjøre forbi barneskola i 120.. han vart tatt da.. men stygg farlig da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Slenger meg på den oppfordringen ja! :thumb Stressing, rygging, henting, bringing osv. osv. nesten inni skoledøra bør vel også unngås for dem som kjører sine håpefulle. Du har ganske lite peiling på hva som befinner seg rett bak bakluka på en SUV, om du skulle begynne å rygge og styre på på skoleområdet... Stå opp litt før, så blir det mindre stress! :): Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Helt enig med du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg