Gå til innhold

Audi problemer

Ranger emnet


AuDi_T

Anbefalte innlegg

Har fått problemer med ladetrykket etter et ledningsbrudd på magnet ventilen for turbotrykksjusteringen.

den vil ikke lade mer enn 0.2 ette dette, har fikset ledningen å sjekket feilkoder å slettet de, men ingenting hjelper. Ledningsbruddet kom etter bytte til kon filter. håper noen kan hjelpe for jeg begynner å bli oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket magnet ventilen? Vet at magnet ventiler er VELDIG følsomme, så hvis det har kommet en liten ripe i den, så kan det være nok. Demonter ventilen, rens den, og kjøp deg fiint sandpapir, og puss den litt (Dra negelen over for å kjenne om det er noen bittesmå riper, eller lignende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE tips mottas med takk da jeg har gått tom for ideer

 

 

Hva med LMM (luftmengdemåleren) ?

Det er typisk VAG problem - min '01 A4 TDI PD ville heller ikke lade bra pga defekt LMM. Konfilter har en tendens til å ødelegge LMM, særllig når man bruker for mye filterolje eller filteret slipper inn for mye skitt.

 

Bare et tips...

Hilsen cj

 

c¨,)

 

'01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant

x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking

x '84 Volvo 240

 

...oppstarteren av:

-= forsikringstråden på forumet =-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med LMM (luftmengdemåleren) ?

Det er typisk VAG problem - min '01 A4 TDI PD ville heller ikke lade bra pga defekt LMM. Konfilter har en tendens til å ødelegge LMM, særllig når man bruker for mye filterolje eller filteret slipper inn for mye skitt.

 

Bare et tips...

 

Har skiftet den også med en som garantert virker, men det hjalp ikke. Prøvde en kompis sim lmm fra en lik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår