AuDi_T Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har fått problemer med ladetrykket etter et ledningsbrudd på magnet ventilen for turbotrykksjusteringen. den vil ikke lade mer enn 0.2 ette dette, har fikset ledningen å sjekket feilkoder å slettet de, men ingenting hjelper. Ledningsbruddet kom etter bytte til kon filter. håper noen kan hjelpe for jeg begynner å bli oppgitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Har du skjekket sikringene?? Det er faktisk en sikring på dette slik at den går i nødmodus hvis den ryker= 0,2-0,3bar. Disse sitter langs kanten på sikringsboksen i bilen min hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Har sjekket sikringer, og det meste annet. Magnet ventilen er også ny. Bilen er en 97 a4, det glemte jeg å skrive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 har målt ledninger, sjekket alle sikringer og alt er i orden. har samme spenning på magnet ventilen som en kompis av meg har og den fungerer. SKJØNNER INGENTING! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Har du sjekket magnet ventilen? Vet at magnet ventiler er VELDIG følsomme, så hvis det har kommet en liten ripe i den, så kan det være nok. Demonter ventilen, rens den, og kjøp deg fiint sandpapir, og puss den litt (Dra negelen over for å kjenne om det er noen bittesmå riper, eller lignende) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Dette skjedde før jeg byttet magnetventil, så jeg kjøpte ny. Da fant jeg ut at det var ledningsbrudd på kontakten til ventilen. men det hjalp ikke å fikse ledninga heller. Nå har jeg sjekket alt som sjekkes kan men den vil ikke lade mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 håper veldig gjerne at noen kan hjelpe meg her, takker for svar men det funket dessverre ikke. blir snart gal, for det går jo så sinnsykt dårlig og den bruker jo så sinnsykt mye mer fuel. ikke så rart da jeg må gi mer for å få noe fart i skuta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 ingen flere tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ALLE tips mottas med takk da jeg har gått tom for ideer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Gå på/ring Audi verksted å snakk med mekanikern kanskje?? Neppe første bilen med feil.. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Har vært hos audi å snakket med mekanikere og servicetekniker å de skjønner ingenting. som sagt trodde de det var ledningsbruddet som gjorde det. de har heller ikke vært borti liigninde problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Har du sjekket feilkoder flere ganger? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ALLE tips mottas med takk da jeg har gått tom for ideer Hva med LMM (luftmengdemåleren) ? Det er typisk VAG problem - min '01 A4 TDI PD ville heller ikke lade bra pga defekt LMM. Konfilter har en tendens til å ødelegge LMM, særllig når man bruker for mye filterolje eller filteret slipper inn for mye skitt. Bare et tips... Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Har du sjekket feilkoder flere ganger? har sjekket feilkoder 2-3 ganger, først fikk jeg på magnet ventilen og gass sojeldet, magnetventilen var det ledningsbrudd og gass spjeldet måtte resettes til grunninstilling. Etter det var fikset får jeg ingen feilkoder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hva med LMM (luftmengdemåleren) ?Det er typisk VAG problem - min '01 A4 TDI PD ville heller ikke lade bra pga defekt LMM. Konfilter har en tendens til å ødelegge LMM, særllig når man bruker for mye filterolje eller filteret slipper inn for mye skitt. Bare et tips... Har skiftet den også med en som garantert virker, men det hjalp ikke. Prøvde en kompis sim lmm fra en lik bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.