SunnyGTi2.0 Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Jeg var innom Ålgårds Auto i dag og så litt på Z'en.. KONGEBIL!!! Ble totalt forelsket i den der! Aldri sett noe såå fint og rått! Knipset noen bilder av herligheten også.. Alle ligger her. De har forøvrig også fått tak i en strøken gammel 240Z også. Flere skulle visst komme i begynnelsen av uken. Her er noen av bildene (for de som ikke gidder å se gjennom albumet mitt ;)) Det så sånn ut nå...... Men kanskje sånn om en stund? :D:D Jeg vil ha!! Sjekk de skjermene! yummy Et lite stabstag :) Felgene var forøvrig 18" med 225/40-18 og 245/40-18 dekk om jeg ikke husker helt feil.. Heftige greier ihvertfall! Litt forskjell ? Jeg har virkelig falt for denne bilen her! Er ihvertfall drømmebilen min nå! (merkelig nok ;)) Noen andre også som liker den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Jeg var innom Ålgårds Auto i dag og så litt på Z'en.. KONGEBIL!!! Ble totalt forelsket i den der! Aldri sett noe såå fint og rått! Knipset noen bilder av herligheten også.. Alle ligger her. De har forøvrig også fått tak i en strøken gammel 240Z også. Flere skulle visst komme i begynnelsen av uken. Her er noen av bildene (for de som ikke gidder å se gjennom albumet mitt ;)) Det så sånn ut nå...... Men kanskje sånn om en stund? :D:D Jeg vil ha!! Sjekk de skjermene! yummy Et lite stabstag :) Felgene var forøvrig 18" med 225/40-18 og 245/40-18 dekk om jeg ikke husker helt feil.. Heftige greier ihvertfall! Litt forskjell ? Jeg har virkelig falt for denne bilen her! Er ihvertfall drømmebilen min nå! (merkelig nok ;)) Noen andre også som liker den? kommer nokk til og legge turen innom butikken i nærmeste fremtid ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Jeg kjørte etter en 350 ved Nürburgring for litt over ett år siden. (Bare så det er nevnt) :D Fet bil! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Det er står en "stor" artikkel om den i denne månedens Drive, for dem som interessere seg... :P (så deg der også eirikoo.) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by RS-burner'n Det er står en "stor" artikkel om den i denne månedens Drive, for dem som interessere seg... :P (så deg der også eirikoo.) Kult! Jeg har ikke fått bladet ennå jeg.. hehe. Er ikke ved postkassa denne helga. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Race Breed26 Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 her. De har forøvrig også fått tak i en strøken gammel 240Z også. Flere skulle visst komme i begynnelsen av uken. Jeg må bare spørre er det ikke en 260 eller 280 a? Eller er det en 240 Med 260 front. 240 Hadde ikke grill. Mener jeg i vertfall. Siter Loves Nissan. Likes Japanes cars. Hate vag. Dont like german cars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Race Breed26 Jeg må bare spørre er det ikke en 260 eller 280 a? Eller er det en 240 Med 260 front. 240 Hadde ikke grill. Mener jeg i vertfall. Det er en 240z, og jeg tipper den er _temmelig_ original utpå. Han som eide den var totalt entusiast og hadde bygget opp hele greie på ny, så godt som original. (utenom 2,8l rekkesekser :D) Det var ikke gjort noe med utseende. Se skiltet på den. S 24070, det er en 240 z (z'en var optatt, ble derfor s) og den er 70.modell. Litt lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Essex, dama hans og jeg var på Bilmessa i Letohallen i dag. Gikk inn, sikla litt på 350Z'n, tok noen bilder, sikla litt til, prata med selger'n, sikla litt, tok noen flere bilder, sikla mer, så dro vi... Sinnsykt deilig bil! Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by a32 Essex, dama hans og jeg var på Bilmessa i Letohallen i dag. Gikk inn, sikla litt på 350Z'n, tok noen bilder, sikla litt til, prata med selger'n, sikla litt, tok noen flere bilder, sikla mer, så dro vi... Sinnsykt deilig bil! Men du har enda ikke testa den på veien;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Når det gjelder 240/260Z front så: Kan du i utgangspunktet ikke se forskjell på en 240 eller 260Z i fronten. Begge har samme type grill. De har forskjellige baklykter, det er noen emblemer som er forskjellig, men fronten er helt lik, og man skal være kjenner av bilene for å se forskjell på dem om de står ved siden av hverandre. Interiøret er "veldig" forskjellig..... (for dem som vet detaljene). Dette er en USA utgave, - ser en "enkelt" på at bilen har støtfangerhorn som ikke var på de europeiske bilene, den har blinklys under støtfangeren som smyger seg rundt hjørnene, mens europeiske biler hadde ekstra monterte, frittstående lykter på støtfangeren. Europeiske utgaver hadde også en gummi-frontspoiler under frontbrettet, noe som manglet på USA utgavene, det samme med glassfiber hekkspoileren. En kan også se det på markeringslysene på bakskjermene (denne bilen mangler både dem og sideblinklysene på framskjermene). Denne bilen har uorginale seter, da de skal ha "faste" nakkestøtter. At det er en tidlig modell ser du på utluftingslukene under bakvinduet på bakluka. Dette forsvant på biler produsert fra høsten 1970 og de ble flyttet til C-stolpen. En kan også se på varmetrådene i bakvinduet (i bilretningen) at det er en tidlig modell, for 72 modellene fikk tråder som gikk på tvers av ruta. 240Z ble kalt 240 Sport i begynnelsen i USA (og noen ganger er hjemme også), så det er nok en av grunnene til at S ble valgt som bokstav i nummeret. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by NissanPrimera Men du har enda ikke testa den på veien;) Ikke du heller lol Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Nei, jeg har ikke fått kjørt 350Z. Jeg stod ved siden av en i Berlin for godt og vel trekvart år siden, men selgeren ville ikke la meg få prøve den....... Heldiggriser... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by a32 Ikke du heller lol Ikke kjørt den selv, men jeg har i hvertfall sitti på;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by TurboKnut Heldiggriser... Jeg veit det:D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Jeg "tror" at den sølvfargede 240Z'n er en bil som ble importert fra USA for et par år siden med motoren i. Den har vært restaurert i Latvia og er tålig frisk med 2.8 motor og muligens et par andre forgassere, samt kvassere kam. Er det noen som vet om Nissan Norge har flere enn denne gullfarvede 350Z'n? Knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg