Gå til innhold

Jetta VR6

Ranger emnet


guljetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

litt mer info om bilen:

 

motor å gir er fra 92 golf vr6. Apex senkesett 40mm, understell foran, bak med bremser å drivaksel er fra golf G60. eksos 3" Simons. hovedlys, grill, fra gul rally golf uten emblem.justerbare koni, KN-filter, alle ruter med sotefilm, defa alarm og radio-CD. 17" sommer og 15" alu på vinter.

alt er godkjent hos biltillsynet, meget fin bil.

 

motor og girkasse er overhalt nylig for 38000,- skiver og klosser er bytte rundt, helt nytt effektannlegg, meget velholdt å pen bil som går godt å har en rå lyd. det er ikke mange som er godkjent ombygd, men denne er det. strøken bil:win

 

bilen har G60 stoler å vr6 innstrumenter, er veldig fin i lakk.

 

meget spessiel bil selges her:hellothere:

 

skambud å annonseselgere:rockets :rockets :rockets

 

kom med bud.

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan går det med salget? er den solgt? evt lyst å sende meg bilder av hele bilen(motor rom, interiør, under, dekk++++)

er det rust på den?

har alltid vert sugen på denne bilen...

viss du sender noen bilder på mail hadde det eg blitt takknemlig.! tror ikke jeg har råd til evt kjøp nå, men har en kompis så er kin på den oxo!

es_kv@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med salget? er den solgt? evt lyst å sende meg bilder av hele bilen(motor rom, interiør, under, dekk++++)

er det rust på den?

har alltid vert sugen på denne bilen...

viss du sender noen bilder på mail hadde det eg blitt takknemlig.! tror ikke jeg har råd til evt kjøp nå, men har en kompis så er kin på den oxo!

es_kv@hotmail.com

 

 

sendt deg en mail nå:hellothere:

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår