Gå til innhold

noen som kan hjelpe! PPI forsterker

Ranger emnet


prosjekt G Spot

Anbefalte innlegg

Var det ikke Neby i sin tid som hadde PPI ?

 

Hifi klubben hadde det først, så overtok Neby før dem sluttet helt med bilstereo.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en litt eldre ppi(precicionpower) 5 kanaler. har mistet koblingstykket til frontsettet. Hvor i all verden kan jeg få

tak i den?

 

Du har antageligvis PPI PC650, men finn ut hva ampen din heter og bestill på nettet fra Robot Underground i USA. Se på e-bay! http://stores.ebay.com/RobotUnderground

 

 

Det var Neby som hadde PPI på 90-tallet, men de kan ikke skaffe noe deler nå lenger. Sjekka opp dette da jeg trengte deler til min PC2350 amp.

 

Lykke til :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk!

 

Du har antageligvis PPI PC650, men finn ut hva ampen din heter og bestill på nettet fra Robot Underground i USA. Se på e-bay! http://stores.ebay.com/RobotUnderground

 

 

Det var Neby som hadde PPI på 90-tallet, men de kan ikke skaffe noe deler nå lenger. Sjekka opp dette da jeg trengte deler til min PC2350 amp.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en litt eldre ppi(precicionpower) 5 kanaler. har mistet koblingstykket til frontsettet. Hvor i all verden kan jeg få

tak i den?

 

Jeg lurer på om jeg har en slik kobling liggende.

Sleng meg et bilde av inngangen så skal jeg sjekke!:hello:

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår