Turbodevil Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg stoppet bilen og var rett innom en butikk og da jeg kom ut ca. 10 minutter seinere ville ikke bilen starte. Jeg har en 86mod. 245 med b21et og haltech f9 datasprut. Bensin pumpen går, motoren får bensin gjennom hele fuelrailen, det er god gnist til pluggene, motoren høres helt normal ut når jeg sjinner den og kamhjulet går rundt. fant ingen sikringer som var gåen heller. Noen som har noe ide om hvorfor bilen ikke vil starte? Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Høres merkelig ut. Må være en ledning som har hoppa av et eller annet sted... Eller noe jall med hjernen. Prøv å ta av batteripolen (+) en stund, for så å sette den på igjen. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg stoppet bilen og var rett innom en butikk og da jeg kom ut ca. 10 minutter seinere ville ikke bilen starte.Jeg har en 86mod. 245 med b21et og haltech f9 datasprut. Bensin pumpen går, motoren får bensin gjennom hele fuelrailen, det er god gnist til pluggene, motoren høres helt normal ut når jeg sjinner den og kamhjulet går rundt. fant ingen sikringer som var gåen heller. Noen som har noe ide om hvorfor bilen ikke vil starte? Hei TurboDevil, bytta ut Corollaen?? :P:P Men til topic, jeg har en B23E med samme problem.. Hjelper å la den kinne lenge bare, men er kun når den er varm den er sånn.. Starter den når bilen er kald? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 høres ut som om det kan være temp-føleren som sitter bakerst på venstre side av toppen, under ved innsuget det kan være noe med... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Åpner dysene? Det sittter ein sikring for strøm til dysene i nærheten av haltech styreenheten, 3sikringer og 2 rele, har du sjekka de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hei TurboDevil, bytta ut Corollaen?? :P:P Men til topic, jeg har en B23E med samme problem.. Hjelper å la den kinne lenge bare, men er kun når den er varm den er sånn.. Starter den når bilen er kald? Corollaen fikk rådebank så den gikk i dalen. Vet ikke om den starter når den er kald. får prøve etter jobb. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Åpner dysene? Det sittter ein sikring for strøm til dysene i nærheten av haltech styreenheten, 3sikringer og 2 rele, har du sjekka de? Vet ikke om dysene åpner alle 3 sikringene til haltecken er hvertfall hel. har ikke sjekket releene. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Sjekk tenningsmodulen om den kontakten som går inn i den henger ordentlig fast... Hvis du har det på den motoren. Ta den av og smør inn med 5-56... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg også har det problemet en gang i blant. Bare vente lenge nok så kommern. Merkelig. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Etter masse feilsøking og mye om og men fant vi ut at det var dårlig kontakt på en sikring:???: Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 var det jeg sa.. en ledning/dårlig kontakt.. typisk.. lykke til videre :) datasprut er værtfall tingen!! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Sånn går det når man disser bilen min! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvilken sikring var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Sikringen som går på strøm ledningen til datasprutet som hadde dårlig kontakt. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg